KRAMPE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nitalita

Gift med forumet
Våknet idag morges av en voldsom krampe i høyre legg, og isted når jeg var ute å gikk tur kom det pinadø tilbake!!!!!
Håper virkelig IKKE dette er noe jeg skal kjenne til hver dag[&:]

Du må nok regne med at det kanskje kommer tilbake med jevne mellomrom under svangerskaået, ja[:D]

Det er grussomt vondt. Har heldigvis ikke vært så ille plaga denne gangen som jeg var sist

jobbe som frisørlærling så jeg står mye på jobb.får sånn krampe i leggene av å t at æ hell på å døy.av å til får jeg det når jeg skal kjøre bil og da er d helt forferdeli å clutche.bruker å massere leggene litt med krem så de mykes litt opp.før de blir helt hard.

Har også våkna på natta en del av leggkrampe. Ubehagelig! Har begynt å smøre leggene med en sån kjølende krem som heter "IceDancer" den er fra Nu Skin. Det funker, synes jeg. Er kjempedeilig med sånn kjølende sak på leggene og bak kneet uansett nå i varmen, og den er god å massere på når krampa tar deg. Anbefales! 

Skikkelig PR-stunt her, men det er godt ment. Ta kontakt om noen trenger hjelp til å få tak i denne.

Åh!! Jeg våkna også med en sinnsyk krampe i leggen i går morges.. Det va skikkelig vondt, klarte ikke å strekke ut beinet skikkelig.. dovner også veldig lett i armene, sov litt på sofaen en kveld etter jobb, bare et kvarter ca. når jeg våkna skulle jeg ta opp glasset og drikke, plutselig mista jeg det! var helt doven.. Ekkelt altså!!!! har senebetennelse i den armen så det kan være den er mer utsatt.. skal høre med legen om det jeg.  Men, ja føler med dere det der var ekkelt og vondt!!! skal prøve en olje som søstera mi anbefalte for leggene..

Back
Topp