Krampe

MorTilSnartTo

Flørter med forumet
Jeg har begynt å få krampe i leggen på det ene benet stort sett hver dag nå..
Har aldri hatt så mye kramper på så kort tid før..
Flere som har det sånn?

Uff ja, jeg våkner av krampe i leggene hver bidige natt. Utrolig slitsomt og ikke minst ubehagelig!
Legen min anbefalte å ta magnesium tilskudd, du må sjekke hvilket merke som går til gravide, husker ikke i farten. Dette hjelper visst mot alle muskelkramper =)
Jeg har bare ikke fått somlet meg på apoteket enda....

Har hørt om flere som har opplevd dette, men har ikke hatt d selv. Prøv magnesium og godt med vann :)

Jeg sliter også veldig med krampe og våkner om natten med det.. Jordmor sa jeg skulle prøve med magnesium og se om det hjelper. Fikk et tips fra en på apoteket også om å sove med beina litt høyer om natten.. Jeg har nesten aldri hatt krampe siden jeg begynte med begge deler :)

Ja, jeg opplever oftere krampe i leggene nå, men også i tærne...?

Da skal jeg prøve med magnesium og se om det hjelper :)

Hadde krampe for noen uker siden.. fikk da kjerringråd om å ha ulltråd rundt ankelen. Har hatt den siden og enda ikke hatt en krampe.. Mulig det virker?? :)

Jeg får veldig lett krampe under foten. Sitter mye med beina høyt og det hjelper ikke, men kanskje magnesium ville hjulpet=)

Rennie skrev:
Hadde krampe for noen uker siden.. fikk da kjerringråd om å ha ulltråd rundt ankelen. Har hatt den siden og enda ikke hatt en krampe.. Mulig det virker?? :)

Det skal jeg prøve på :)
Hadde krampe 3 ganger i dag tidlig... Det gjør vondt as

Jeg hadde grusomme kramper i mine 2 første svangerskap, da tok jeg ikke noe vitaminer. Nå tar jeg de gravidvitaminene med magnesium, og har ikke hatt noe plager med kramper (bank i bordet) 

Back
Topp