Krampe i leggene

Mysore

Flørter med forumet
Noen andre enn meg her som opplever å våkne med skikkelig krampe i leggene? :( Gjorde så vondt at i natt våknet jeg å skrek. Noen som har noen gode tips til å unngå disse krampene, eller i hvertfall gjøre det litt bedre? Takknemlig for alle svar :)

Mye kramper her å! :( Hørte hørt det kan hjelpe å ta magnesiumtilskudd, men har ikke testet dette selv. Her hjelper det å masere ut krampene når de dukker opp, eneste jeg har prøvd egentlig ;)

Ja, maserer jeg også. Tror kanskje jeg skal prøve tilskudd, er så fælt å våkne sånn brått i smerte om natten. :p

Sniker litt mellom april og mai, men magnesium har hjulpet meg. Ikke i forbindelse med sv.skapet, men slet mye med krampetrekning fra tidligere :)

Noen andre enn meg her som opplever å våkne med skikkelig krampe i leggene? :( Gjorde så vondt at i natt våknet jeg å skrek. Noen som har noen gode tips til å unngå disse krampene, eller i hvertfall gjøre det litt bedre? Takknemlig for alle svar :)
Jeg hadde veldig problemer med det i forrige svangerskap. Brukte Magnesiumtabletter og ble nesten helt kvitt plagene :-D

Jeg får også kramper, men magnesium hjelper. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det som hjelper når jeg får krampe i leggene er å reise seg opp på beina å stå, da går det vekk med en gang :P

Takk for tips, jeg skal ta de til meg og håper at det blir bedre :)

Når jeg får krampe strekker jeg beinet helt ut og da forsvinner det med én gang. ;)

Litt morsomt: min svigermor hadde krampe i ene beinet med guttene sine, og med jenta fikk hun krampe i motsatt bein. ;)
En annen hadde kramper i begge bein og hun fikk tvillinger! :P Sikkert en tilfeldighet, da. ;)

Når jeg får krampe strekker jeg beinet helt ut og da forsvinner det med én gang. ;)

Litt morsomt: min svigermor hadde krampe i ene beinet med guttene sine, og med jenta fikk hun krampe i motsatt bein. ;)
En annen hadde kramper i begge bein og hun fikk tvillinger! :p Sikkert en tilfeldighet, da. ;)

Er så ille noen ganger at jeg ikke klarer strekke foten ut selv. Heldigvis har jeg en samboer som kommer til unnsetning ;) Haha. Morsomt. Jeg kjenner det i begge bein, får se om jeg venter tvillinger da :p

Back
Topp