Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde tre dager med rosa og lysebrunt, og en dag med en rød dråpe før det stoppet helt Jeg tok akutt dose Babyklister for å berolige megselvVar svakt blod på papiret nå også når jeg tørket meg. Takk for støtten, skal prøve å ikke ta en beslutning med engang
Hva er Babyklister?Jeg hadde tre dager med rosa og lysebrunt, og en dag med en rød dråpe før det stoppet helt Jeg tok akutt dose Babyklister for å berolige megselv
Fructus femina, det er et homeopatisk middel som bedrer miljøet i livmor ved å forbedre slimhinner. De sier det skal hjelpe på abortfare også, det er ikke dokumentert men jeg tenkte at det kunne iallefall ikke skadeHva er Babyklister?
Det lurer jeg også på, kjenner på det samme. Og vet ikke om jeg bør være bekymret?Jeg får av og til intense smerter i underlivet/nedre del av magen.. Det kjennes ut som intense mensensmerter. Det pleier å vare i 10-15 minutt, og så går det over.. Men ingen blod. Flere som har opplevd det? Er det farlig?
Jeg får av og til intense smerter i underlivet/nedre del av magen.. Det kjennes ut som intense mensensmerter. Det pleier å vare i 10-15 minutt, og så går det over.. Men ingen blod. Flere som har opplevd det? Er det farlig?
Det lurer jeg også på, kjenner på det samme. Og vet ikke om jeg bør være bekymret?