Krampaktig nederst i magen

CasaMilla

Flørter med forumet
I stad kjentes det ut som det var skjelving nederst i magen, eller boble følelse! Syns at papiret var litt mørkt Er så redd for å miste igjen.
 
Helt normalt med litt vondter i magen under graviditeten, det er jo mye som skjer. Det er også ganske vanlig med små blødninger i starten av svangerskapet. med mindre det blir styrtblødning og veldig vondt så prøv å ta det med ro :) Er lettere sagt en gjort vet jeg :hilarious:
 
Var svakt blod på papiret nå også når jeg tørket meg. Takk for støtten, skal prøve å ikke ta en beslutning med engang
 
Var svakt blod på papiret nå også når jeg tørket meg. Takk for støtten, skal prøve å ikke ta en beslutning med engang
Jeg hadde tre dager med rosa og lysebrunt, og en dag med en rød dråpe før det stoppet helt :) Jeg tok akutt dose Babyklister for å berolige megselv
 
Jeg får av og til intense smerter i underlivet/nedre del av magen.. Det kjennes ut som intense mensensmerter. Det pleier å vare i 10-15 minutt, og så går det over.. Men ingen blod. Flere som har opplevd det? Er det farlig?
 
Jeg får av og til intense smerter i underlivet/nedre del av magen.. Det kjennes ut som intense mensensmerter. Det pleier å vare i 10-15 minutt, og så går det over.. Men ingen blod. Flere som har opplevd det? Er det farlig?
Det lurer jeg også på, kjenner på det samme. Og vet ikke om jeg bør være bekymret?
 
Jeg får av og til intense smerter i underlivet/nedre del av magen.. Det kjennes ut som intense mensensmerter. Det pleier å vare i 10-15 minutt, og så går det over.. Men ingen blod. Flere som har opplevd det? Er det farlig?


Det lurer jeg også på, kjenner på det samme. Og vet ikke om jeg bør være bekymret?

Det er bare tegn på at livmoren vokser og at noe skjer med kroppen.
 

Vedlegg

  • 8CE113C0-353B-4C8E-BE40-0EFA4F38440C.jpeg
    8CE113C0-353B-4C8E-BE40-0EFA4F38440C.jpeg
    45,2 KB · Visninger: 10
Back
Topp