Kragerø resort

Nurre

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Teller ned dagene til helg!! Jeg og mannen skal ha kvalitetstid og bestilt rom på Kragerø resort Fredag-søndag. For en Glede!!

Første gang jeg skal dit, og lurer på om noen har vert der?
Vi skal ta litt spa og kose oss. Jeg har bestilt spa for mannen som en overraskelse. Han vet ikke om det enda. Men klarer ikke å bestemme meg for hvilke spa jeg skal ta selv?
Er jo gravid så vet ikke hva som kan være lurt/greit å ta som gravid. Noen tips??:happy:

Har ikke vært der, men har veldig lyst til å reise dit en gang. Kos dere masse i helgen[emoji2]

Så herlig. Kunne gjerne tenkt meg dit, men litt for langt unna dessverre. Kos dere :D

Ja, jeg har vært der. Det er mange år siden, tror det var et quality hotell på den tiden, men tipper spaavdelingen er den samme enda. Den var ihvertfall veldig fin!

Har ikke vært der. Men kos dere masse :D har hørt mye bra om stedet:-)

Jeg var der i vår med jobb på konferanse, hadde ikke spabehandling, var bare i bassengene og koste oss- men en kollega som var gravid hadde noe sånn mama-greier, var visst veldig deilig, massasje og noe skrubb og maske tror jeg. Fint sted med veldig god mat, har vært på finere spaavdelinger men absolutt ikke noe galt med denne :)

Jeg var der i vår med jobb på konferanse, hadde ikke spabehandling, var bare i bassengene og koste oss- men en kollega som var gravid hadde noe sånn mama-greier, var visst veldig deilig, massasje og noe skrubb og maske tror jeg. Fint sted med veldig god mat, har vært på finere spaavdelinger men absolutt ikke noe galt med denne :)
Tror kanskje jeg skal prøve meg på den :happy::happy:

Jeg har vært der flere ganger, blir nok en ny tur ditt om ikke så altfor lenge også. Elsker det stedet Det, det er så flott der [emoji11] Kose dere masse

Jeg har vært der flere ganger, blir nok en ny tur ditt om ikke så altfor lenge også. Elsker det stedet Det, det er så flott der [emoji11] Kose dere masse
Ååå tusen takk!! Gleder meg masse. Vi har holdt på med oppussing på huset i hele sommer og helt frem til nå. Neste uke starter vi på babyen sitt rom og kjenner vi bare må ha en liten avbrekk! Gleder oss til å ha litt alene tid uten å jobbe også :happy:

Så digg gleder meg til feb da har gubben lovet meg ferie helg med bare han [emoji14]

Back
Topp