Kraftløs..

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
I dag er jeg totalt gåen. Var på kino i går med mannen,og på stranda og grilla pølser med svigers,det var middagen. Veldig glad for at de hadde lyst til å ha junior på overnatting og ikke bare de timene vi var på kino.

Hadde vondt i hodet da filmen begynte og kjente at både lyd og lys var alt for kraftig for meg. Dessverre hadde jeg ikke paracet så måtte bare holde ut. Det ble verre og verre og etterhvert ble jeg kvalm også. Måtte lukke øynene for å orke å være der. Etter nesten 1 1/2 time gikk jeg på do.Det var utrolig godt å komme ut av kinosalen. Merket at jeg ble svimmel av hodepinen også,og generelt uvel.
Måtte gå ut en gang til og håpet filmen var ferdig snart. Jeg spurte mannen min om klokka og kommenterte at filmen var lang. Joda den var lang,men bra. Pokker,jeg hadde håpet han skulle si vi kunne dra.
Ville ikke dra han med meg heller siden det var jeg som ville på kino og vi fant bare en tilfeldig film som så ut som den greieste av de som gikk. Pluss at han betalte.
Til slutt var det rett før jeg ba om å få bilnøkkelen så jeg kunne sitte der og vente til filmen var ferdig. Men tenkte hele tiden at det kan ikke være lenge igjen.
Da filmen endelig var ferdig, over 2 timer var den, var jeg helt ødelagt. Aldri hatt så vondt/ubehag i hodet før.
Fant fram esken med paracet da vi kom hjem. Der var det bare 1 igjen.. tok den, bedre enn ikke noe, og krølla meg sammen i senga. Ble til slutt liggende på ryggen uten å røre en muskel,og sovnet til slutt.
Våknet halv 5,men sovnet etter en stund. Våknet igjen halv 8, og ligger i senga fremdeles. Er totalt ødelagt i kroppen og tung i hodet.

Sorry,måtte bare klage litt.

Uff stakkars deg , har full sympati da jeg vet hvordan det er ! Det må ha vært grusomt å sitte der :/

Hlrtes absolutt ikke godt ut.. Slapp av å ta vare på deg selv:)

Uff, høres veldig ubehagelig ut. Håper du kommer deg etter et bad og litt frisk luft :)

Har vært ute ca 40 min,gikk 2,3 km og er veldig fornøyd med det :)
Lurer på om det kan ha vært migrene i går,siden kroppen er så rar i dag.

Back
Topp