Kraftige stikk

Linnsi86

Glad i forumet
Må høre med dere, men tror det har blitt skrevet om før,men... Jeg har i dag opplevd masse kraftige stikk i høna og helt bak til endetarmen.
Det er noen ganger i forbindelse med kynner og andre ganger ut av det blå.
Gud bedre meg hvor hodet gjør.
Kjennes ut som noen kapper av meg nerver eller senere inni der. Halve høna er veldig vond, halve er Ok. Merkelige greier. Nesten som halvparten sover:-) noen som vet hva dette er? Er det nerver i klem? Modning? Begynnelse på noe fødsel?

Har hatt det sann i flere uker, noen dager vondere enn andre :p av og til klarer jeg ikke å gå, å må stoppe opp :p er nok både nerver i klem og modning :)

Jeg har hatt det samme: har lest meg frem til at det er babyen sitt hodet som holder på å feste seg eller er festet og babyen prøver å bevege seg, dette fører til nerver i klem og kjennes ut som en strikkepinne som stikker deg rett opp i .. Grusomt vondt, men heldigvis kortvarig! Skriker til så mannen letter fra sofaen.. Hehe! Andre som har andre forklaringer??

Jeg har hatt det samme: har lest meg frem til at det er babyen sitt hodet som holder på å feste seg eller er festet og babyen prøver å bevege seg, dette fører til nerver i klem og kjennes ut som en strikkepinne som stikker deg rett opp i .. Grusomt vondt, men heldigvis kortvarig! Skriker til så mannen letter fra sofaen.. Hehe! Andre som har andre forklaringer??

Har lest det samme som deg. Nerver som kommer i klem. Forferdelig vondt i et sekund eller to :( Men bra oppvarming til det som kommer :)

Det er bra å høre,lest en del keg også og ser det er mye det samme, det er normalt jeg har fått kraftigere kynner i dag også. Så får se hva som skjer i kveld natt, ikke noe regelmessig.. Men vi får se hva som skjer ! Takk for svar jenter!

Det er bra å høre,lest en del jeg også og ser det er mye det samme, det er normalt jeg har fått kraftigere kynner i dag også. Så får se hva som skjer i kveld natt, ikke noe regelmessig.. Men vi får se hva som skjer ! Takk for svar jenter!

Samme igjen her HEIA oss :p :p
:gen014:gen014
Håper det er vår tur, og at det går over i noe skikkelig :happy093.:happy093.
:talk017:talk017

Er så lei av kynnere/maserier :BangHead

Back
Topp