Soveglad24
Forelsket i forumet
Varer bare i 20-30 sek hver gang, men gjør vondt så jeg må sette meg ned....
Kan det vere rier? Er jo 8 dager over termin..
Kan det vere rier? Er jo 8 dager over termin..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres slik ut ja, lykke til!wilma* skrev:
Høres slik ut ja, lykke til!wilma* skrev:
Åå, så spennende! :D Wiiii!!Strekkoden! skrev:
Hvor langt er det til sykehuset da? Mine rier ble aldri regelmessige, så jeg vet ikke :p
Hei igjen.. Det var nesten 2 timer med stopp i sted.. Nå har de tatt seg opp igjen, men fortsatt 10 minutter mellom hver gang.. Roper "au,au" hver gang, og de varer i 30 sek ca. Usikker på når jeg skal ta kontakt med føden? Sist gikk vannet og jeg brukte 5 timer. JM mente det ville gå like fort nå, men det har jo gått 5 timer for lenge siden.... Hmmm.....Soveglad24 skrev:
Jeg vil og SKAL ha epidural .....
Dagen din høres helt lik ut som dagen før jeg fødte. Masse uregelmessige rier som plutselig gav seg noen timer før de tok seg opp igjen om kvelden. Det ble skikkelig vondt i 3-tida, og kl 5 var vi på plass på sykehuset. Jenta var ikke ute før 12.15 da.
Mine rier ble heller aldri regelmessige. Men tydeligvis var de effektive likevel, for jeg hadde 6 cm da jeg kom inn...
Lykkeliky skrev:Hei igjen.. Det var nesten 2 timer med stopp i sted.. Nå har de tatt seg opp igjen, men fortsatt 10 minutter mellom hver gang.. Roper "au,au" hver gang, og de varer i 30 sek ca. Usikker på når jeg skal ta kontakt med føden? Sist gikk vannet og jeg brukte 5 timer. JM mente det ville gå like fort nå, men det har jo gått 5 timer for lenge siden.... Hmmm.....Soveglad24 skrev:
Jeg vil og SKAL ha epidural .....
Dagen din høres helt lik ut som dagen før jeg fødte. Masse uregelmessige rier som plutselig gav seg noen timer før de tok seg opp igjen om kvelden. Det ble skikkelig vondt i 3-tida, og kl 5 var vi på plass på sykehuset. Jenta var ikke ute før 12.15 da.
Mine rier ble heller aldri regelmessige. Men tydeligvis var de effektive likevel, for jeg hadde 6 cm da jeg kom inn...