KRAFTIGE menssmerter hver 6. min. Kan det vere rier?

Soveglad24

Forelsket i forumet
Varer bare i 20-30 sek hver gang, men gjør vondt så jeg må sette meg ned....

Kan det vere rier? Er jo 8 dager over termin..

Ja, det kan det! :) 

Kan være ja :) Lykke til!

Det vil jeg nok tro er begynnelsen på det ja ! Lykke til!

Soveglad24 skrev:
Varer bare i 20-30 sek hver gang, men gjør vondt så jeg må sette meg ned....

Kan det vere rier? Er jo 8 dager over termin..

Ja, det kan det helt klart være :)
LYKKE TIL!

Da kan jeg nesten sikkert si at det er rier jah! For akkurat slik begynte det hos meg med nr 3.. 

Lykke til!!!!!

Høres slik ut ja, lykke til! emoticon

Høyrtes nett ut som mine rier .... begge gongane ...ikkje til å ta feil av  emoticon

Lykke til !!!

Så utrolig spennende. Det er nok begynnelsen ja:)
Masse lykke til:)

Takk for svar :) Er på samme nivå enda.. av og til sterke, og av og til mindre sterke :) Krysser fingrer for at det blir mer utover kvelden :) :) :)

ja det kan være veer
kan evt lønne seg å ta en tlf til føden

wilma* skrev:
Høres slik ut ja, lykke til! emoticon

Hei igjen.. Det var nesten 2 timer med stopp i sted.. Nå har de tatt seg opp igjen, men fortsatt 10 minutter mellom hver gang.. Roper "au,au" hver gang, og de varer i 30 sek ca. Usikker på når jeg skal ta kontakt med føden? Sist gikk vannet og jeg brukte 5 timer. JM mente det ville gå like fort nå, men det har jo gått 5 timer for lenge siden.... Hmmm.....
Jeg vil og SKAL ha epidural .....

Åå, så spennende! :D Wiiii!!

Hvor langt er det til sykehuset da? Mine rier ble aldri regelmessige, så jeg vet ikke  :p

Strekkoden! skrev:
Åå, så spennende! :D Wiiii!!

Hvor langt er det til sykehuset da? Mine rier ble aldri regelmessige, så jeg vet ikke  :p

20 minutter heldigvis :)

Soveglad24 skrev:
Hei igjen.. Det var nesten 2 timer med stopp i sted.. Nå har de tatt seg opp igjen, men fortsatt 10 minutter mellom hver gang.. Roper "au,au" hver gang, og de varer i 30 sek ca. Usikker på når jeg skal ta kontakt med føden? Sist gikk vannet og jeg brukte 5 timer. JM mente det ville gå like fort nå, men det har jo gått 5 timer for lenge siden.... Hmmm.....

Dagen din høres helt lik ut som dagen før jeg fødte. Masse uregelmessige rier som plutselig gav seg noen timer før de tok seg opp igjen om kvelden. Det ble skikkelig vondt i 3-tida, og kl 5 var vi på plass på sykehuset. Jenta var ikke ute før 12.15 da. 

Mine rier ble heller aldri regelmessige. Men tydeligvis var de effektive likevel, for jeg hadde 6 cm da jeg kom inn...

Lykkeliky skrev:
Soveglad24 skrev:

Dagen din høres helt lik ut som dagen før jeg fødte. Masse uregelmessige rier som plutselig gav seg noen timer før de tok seg opp igjen om kvelden. Det ble skikkelig vondt i 3-tida, og kl 5 var vi på plass på sykehuset. Jenta var ikke ute før 12.15 da. 

Mine rier ble heller aldri regelmessige. Men tydeligvis var de effektive likevel, for jeg hadde 6 cm da jeg kom inn...

Nei det har stoppet helt opp :( Blir bekymra over at babyen ikke "svarer" på riene... De har jo vært så vonde, men nå er de ikke vonde lenger..
Skal heldigvis på kontroll senere i dag.. Bare sipper fordi jeg er sikker på det er noe galt..

Jeg brukte 16 timer fra første rie (4 timer fra 3 cm til hun var ute) på storesøster og fikk beskjed om at det kom til å gå raskere neste gang, men da brukte jeg 92 timer fra første rie. (Men riktig nok bare 3 timer fra 3 cm til lillesøster var ute).
Og uregelmessige rier kan funke de altså. Mine stoppa også opp innimellom. Du får be jordmora rote skikkelig rundt når hun sjekker deg i dag, så skal du se at det setter skikkelig i gang emoticon
Lykke til!

Back
Topp