Kraftige mens/magesmerter

Har hatt veldig vondt i magen noen kvelder, noen andre som har det samme? Er 8+2 idag.
Jeg har flere ganger kjent på noe som kan minne om sterke menssmerter! Det strekker og vokser og er ømt fra tid til annen også!

Jeg kan få noen slike "tak" i magen av og til. Vanskelig å si om det er livmor eller tarmer, men skikkelig vondt. Men nå har jeg ikke kjent det på noen dager...

Jeg fikk utrolig vondt i magen i går.... følte ikke det var menssmerter, var utrolig oppblåst og mye smerter.. jeg ble veldig nervøs men det blødde ingenting i dag tidlig så jeg vet ikke om det hadde noe med graviditeten å gjøre eller ikke...

Jeg har også hatt det til tider, men så lenge jeg ikke blør, så tenker jeg det bare er bebisen som fester seg skikkelig der inne.

Jeg og sliter med det om kveldene,har lest meg fram til at det er kynnere,de kan komme tidlig i svangerskapet.

Legen min sa om jeg fikk ekstremt smerte i magen/menslignende og gjerne blødninger kunne det være tegn på graviditet utenfor livmor og det er ikke så veldig bra. Men han sa de smertene er så intense at du kjenner forskjell :) tror ikke det er dette altså, men greit med litt informasjon :)

Back
Topp