Kraftige luftsmerter

Håperpåbaby

Flørter med forumet
Er det flere som opplever det? Jeg har ikke vært spesielt oppblåst før nå egentlig, og føler meg ikke SÅ oppblåst nå heller men i går hadde jeg taktvise milde smerter/ubehag i magen. Våkna kl 01 av at det var mye verre og har våknet flere ganger i natt med kraftige smerter. Vanskelig å beskrive smertene, men føler at det fyller hele magen og er såpass vondt at jeg blir skjelven i beina.

Tenkte med en gang at jeg spontanaborterer, men er ingen blod. I tillegg har jeg sett hjertet banke både 7+4 og 9+4. I dag er jeg 10+3 og begynner å tenke at dette faktisk kan gå bra.

Ja! Jeg har slitt ganske mye med fordøyelsen generelt, inkludert hissig mageknip som jeg har tolket som luftsmerter. Det har heldigvis gitt seg litt nå, men kommer av og til fortsatt. Hadde det verst på natta tidligere og våknet minst én gang med skikkelig vondt inntil nylig. Var også bekymret for SA først - også hatt mye murringer, men har ikke blødd noe og så liv på TUL for to dager siden, så det har gått fint så langt i hvert fall! Er 7+1 i dag.

Oh yes!
Heldigvis så var smertene så høyt oppe at det måtte være tarmene.
Jeg hadde det i en ettermiddag og natt, så gikk det over.

Jeg har også hatt mye luftsmerter pga treg mage. Spesielt ille var det i jula. Den julematen er ikke til å spøke med i utgangspunktet.. Og noen dager er sånn, men så går det over igjen helt og føles bra andre dager. Synes det er bedre nå enn i starten. Er 7+6 nå. Men føler nå jeg har mye brystbrann liksom. Flere som har det? Det er liksom ikke sure oppstøt, men nesten.. Det svir i bringa. Trodde sånt kom senere.. Er veldig lite kvalm, så lenge jeg får i meg mat om morgenen, men den sviingen er plagsom..

Jeg har slitt mye med dette. Det var værst rett før jul. Det var tre netter jeg nesten ikke fikk sove på grunn av smertene. Jeg tror det hjelper om jeg kun spiser små måltider.

Jeg har også hatt mye luftsmerter pga treg mage. Spesielt ille var det i jula. Den julematen er ikke til å spøke med i utgangspunktet.. Og noen dager er sånn, men så går det over igjen helt og føles bra andre dager. Synes det er bedre nå enn i starten. Er 7+6 nå. Men føler nå jeg har mye brystbrann liksom. Flere som har det? Det er liksom ikke sure oppstøt, men nesten.. Det svir i bringa. Trodde sånt kom senere.. Er veldig lite kvalm, så lenge jeg får i meg mat om morgenen, men den sviingen er plagsom..

Begynt å få litt halsbrann/sure oppstøt de siste dagene jeg også, hadde håpet å slippe det enn så lenge! Så vidt jeg har skjønt kan det komme tidlig i svangerskap også, pga hormonene som påvirker glatt muskulatur over alt i kroppen. Kan være ganske plagsomt ja!

jeg hadde også sterke smerter i magen her en natt. viste seg å være omgangssyke. jeg tenkte også først SA, men heldigvis var det bare meg det var noe galt med:happy:

Jeg er også mye oppblåst og har og har en del luftsmerter. Smertene blir verst på jobb, der det ikke alltid er like lett å kvitte seg med trykket ... :oops:

Tusen takk for svar alle! Håper det blir bedre i natt. Skal til legen i morgen for blodprøver, så får høre med han dersom det ikke gir seg :)

Har hatt det slik selv noen dager... veldig ekkelt! Var til legen fordi jeg tenkte listeria... men hun sa det ikke var noe galt med å ha vondt i magen så lenge man ikke blør

Signerer her!
Følt meg oppblåst lenge med periodevis smerter som jeg er ganske sikker på er luft.
Luftsmerter er noe å spøke med, kan jo bli skikkelig vondt:yuck:

Jeg hadde intense magesmerter for 4-5 timer siden i 4 omganger. Måtte legge meg ned i en ball på kjøkkengulvet, meget upraktisk under matlaging og med en 3 åring på stua :dead:.
Jeg var helt sikker på at det var abort, men d har ikke kommet blod.. å så måtte jeg på do etterpå:facepalm:.
Men når jeg tenker meg om så var d slik i forrige svangerskap også, tror jeg opplevde det to ganger. Men denne gangen var smertene så langt nede i magen, derfor jeg ble så redd. Håper på det beste :happy:

Back
Topp