Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ayla85
Jeg kjenner plagene kommer allerede i begynnelsen av Mars jeg. Er allergisk mot det meste som finnes ute [:'(] Gjør det ikke noe bedre at jeg bor på småbruk med masse skog, jorde og gress rundt. Har hvert år fått allergi vaksina men veldig spent på om jeg kan få den nå. Den hjelper iallefall masse.....
ORIGINAL: Gossip Girl
ORIGINAL: moyas mamma
til mine gravide medsøstre så det heite så fint.. ¨
ka medisin tar dere i forhold te pollensesongen som er i anmarsj?
Hei!
Jeg var på time på fødepoliklinikken og snakket med en lege der angående allergimedisiner i går. Han sa at øyedråper, nesespray og inhalator går fint, men at man skal være litt forsiktig med Zyrtec osv i tablettform. Det samme gjelder når man skal begynne å amme. Jeg bruker: Lomudal øyedråper, Rhinicort nesespray og Oxis inhalator. Disse var ufarlige både når det gjaldt graviditet og amming sa han. Jeg kommer til å bruke disse, men kun i nødstilfeller. Han sa også at man måtte vise litt ekstra forsiktighet.
ORIGINAL: Espira
eg kan bruke noen allergitabletter som heter poleramin. kunne bruke de når jeg amma og var gravid