Kraftig hodepine?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Jeg har enn kraftig hodepine, kan nesten minnes om enn migrene. Men mine migrenemedsiner hjelper ikke for dette.Jeg begynte med denne hodepinen om lørdagen og den blir stadig verre. Jeg skjønner ikke hva den kommer av og lurer på om den kommer av at jeg har kuttet ut røyken.? Noen med erfaringer der?
Det er også nå fem månder siden jeg tok ut hormonspiralen, og var enn del plaget med migrene da jeg hadde mensen før, men har ikke vært det på mange år tilbake. Og da burde vel nesesprayen min ha fungert.

Så man får det av nikotine også. Herregud alt man skal igjenom. Hvorfor begynte jeg å røyke spørr jeg meg selv om dagen iallefall:)Takk for svar. bare å holde ut:)

Jeg sliter også med migrene til vanlig, men etter at jeg slutta å røyke så har det faktisk blitt sjeldnere. Håper det gjelder for deg også.

Takk for svar:) Ja jeg håper virkelig det altså. Lenge siden du sluttet eller?

3 år siden jeg slutta - beste jeg har gjort i hele mitt liv! Har fortsatt lyst på en røyk innimellom, men det tror jeg nok aldri går over, mye er situasjonsbetinget. Men jeg kommer aldri i verden til å begynne igjen. Har bestemt meg for at siste trekk er tatt, kommer ikke til å prøve engang. Tar virkelig ingen sjanser på å måtte slutte igjen, det var ikke SÅ lett, for å si det sånn :)

Lykke til videre.

Jeg har siden onsdag slitt med kraftig hodepine. Jeg har aldri røyket, så det er jo ikke sikkert det kommer av det? Jeg har heller aldri slitt med migrene (eller mye hodepine generelt), så jeg lurer veldig på hva dette kan være? Hvis ikke det blir bedre i løpet av et par dager tror jeg jeg får ta en tur til legen.

Jeg sluttet og røyke for 1 år siden og husker jeg også var plaget med hodepine. Gikk over etterhvert :)

Back
Topp