Krabi, Thailand

Bee

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Noen som har reiseerfaring derfra? Hvor er det best å bo med baby?

Fly er bestilt, men ser nå at vi har valgt i dra i den verste regntiden (månedsskiftet sept/okt). Så Phi Phi utgår pga. store bølger. Det må altså bli på fastlandet.

Den verste regntiden betyr ofte bare at det plser ned kl 8 om kvelden og er dampende varmt om morgenen

Den verste regntiden betyr ofte bare at det plser ned kl 8 om kvelden og er dampende varmt om morgenen
Ja, jeg håper ikke det blir så ille ;) Men belager oss uansett på å bo på fastlandet i tilfelle. Frister ikke å sette seg i en båt der nede, med baby, om det er storm :/

Vi var i Ao Nang, rett utenfor Krabi. Veldig fin plass, med gode muligheter for å reise rundt :-) minste barnet som var med, var 3 år. Vi storkoste oss der, selv om det var i "regntiden" :-P

Vi var i Ao Nang, rett utenfor Krabi. Veldig fin plass, med gode muligheter for å reise rundt :-) minste barnet som var med, var 3 år. Vi storkoste oss der, selv om det var i "regntiden" :-P
Så godt å høre :) Har sett på Ao Nang eller nabostranden. Var det mye ståk og støy i Ao Nang?

Så godt å høre :) Har sett på Ao Nang eller nabostranden. Var det mye ståk og støy i Ao Nang?

Det var ikke mye støy i den delen vårt hotell var. Men kan tenke meg det er litt støy på hotellene som ligger nærmere "bargata" ;-)

Det var ikke mye støy i den delen vårt hotell var. Men kan tenke meg det er litt støy på hotellene som ligger nærmere "bargata" ;-)
Husker du navnet på hotellet? Var dere fornøyd med det?

Back
Topp