Krabbing

FrkStrøken

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Sebastian har i det siste reist seg opp på alle fire i ett sett. Der har han stått og "jukket" litt før han legger seg ned igjen. I natt våknet jeg av at han skrek, og da jeg tittet i senga hans, stod han jammen meg på alle fire da og...

Samboern stod opp med han i dag, mens jeg fikk sove videre, og da tok han 2-3 krabbestrikk bortover i sofaen!!

Er ikke dette veeeldig tidlig? Eller det det fler som krabber her?

Wow, det var jammen tidlig ja... [:)]

Hanna Sofie har ikke snudd seg helt fra rygg til mage enda heller hun. Driver å vrir seg, så beina snus, men overkroppen henger igjen enda [:-]

Oi, det var tidlig ute ja, men ingen er like[:)] Han begynner kanskje å gå tidlig også da :)

Her krabbet hun som en mnd gammel, eller, var vel mere kryping, men det var pga kolikken..
Kolikk barn kryper visst lettere enn andre fordi de har så vondt og tar bena opp under seg og skyver fra igjen hele tiden, men hun sluttet når magevondten ga seg da..

Her er det nesten rulling fra rygg til mage, armene er i veien, men hun ruller fra mage til rygg og drar seg opp på bena i fra sittende stilling :) Gleder meg til hun begynner å gå..

haha,måtte le litt av beskrivelsen "jokking"[:D]

ikke noe krabbing her, men han har de siste dagene begynt å ha strake armer under seg/dra knærne inn under seg..

Thea prøver ut litt rare måter på og bevege seg rundt..Finner henne ofte en helt annen del av matta en der eg la henne..Hun åler seg på en rar måte hehe [;)]Pappen gikk når han var 8 mnd'er,og hun har veldig mye av han i seg så vi vet aldri [:D]Hun lærer hvertfall ting raskt når hu første vil prøve [:)]

Oj..Så flink han er[:)]
Her er hun ikke i nærheten engang[8D]

Oi, flinke Sebastian! Håper han viser frem krabbingen sin når vi sees neste uke!! [:D]

Iver åler seg på gulvet og ruller rundt flere ganger etter hverandre, så finner han ulike steder i stua nå ja! Han prøver å dra beina under seg, men har ikke skjønt han må løfte opp overkroppen også, men blir nok etterhvert!

Det er nok ganske tidlig for krabbing, men kusina mi sin jente har vært tidlig ute med ALT og hun krabbet da hun var rundt fem mnd! Nå går hun, 10 mnd gammel![:)][:)][:D]

ORIGINAL: Ceciliekje

Det var tidlig!! Flinke Sebastian [:D]

Min lillemann har ikke knekt krabbekoden enda, men håper det skjer snart for hver gang jeg legger han ned så hyler han for han vil så gjerne utforske, men kommer ingen veier. Blir litt stress når dem krabber,men bedre enn hyling på gulvet så man må bære på han!

så flink han er da=) trultemor åler seg rundt seg selv å baklengs. så her må alt på golvet ryddes vekk før ho kommer ned. hihi...

Back
Topp