krabbing....

lillemolla

Gift med forumet
er det noen som har begynt å krabbe?.Robin løfter hele kroppen ,rompa også men får ikke skikkelig beina under seg enda.tror han krabber om en mnds tid..
noen andre som ser tegn på krabbing..[:)]

Han løfter bare rompa littegrann ellers er det ingen tegn på krabbing. Han står ikke oppreist på bena heller, som jeg ser mange gjør, så det er nok en godt stund til ennå tror jeg.

Krabbe??? Jeg tror du er vill...!!!! [:D] Vilde er så bedagelig at, hun gjør slett ikke tegn på å bevege seg noe som helst sted. [8|] Men hun liker stadig bedre å ligge på magen, så det kommer nok etter hvert..... Kanskje før jul...??[;)]

Tobias løfter opp kroppen og bruker beina riktig,men han skjønner ikke armene enda..hehe..men er nok ikke så leng før han begynner så smått tenker jeg....[:)]
Han åler seg bakover da:)

Nei, overhodet ingen krabbing her. Ingen snuing fra rygg/mage eller mage/rygg heller. Men koser seg på gulvet, det gjør hun![:)]

ORIGINAL: Gumle

Tobias løfter opp kroppen og bruker beina riktig,men han skjønner ikke armene enda..hehe..men er nok ikke så leng før han begynner så smått tenker jeg....[:)]
Han åler seg bakover da:)

det samme med oliver! men han elsker å stå! Står snart alene![:D]

Ikke noe krabbing enda men hele bakre del av kroppen løftes godt opp og innimellom følger armer ol med slik at han dytter seg framover. Så åling både framover og bakover er det noe av men ikke noen tegn til krabbings enda..Men han jobber som en helt hver gang han ligger på magen han VIL framover..

Constanse drar seg lissom litt bortover med armene og spreller masse med beina.. Men hun har ikke skjønt at hun må opp med rompa for å krabbe enda.. [:)]

samme med Felix også, men han går fortsatt bare rundt i sirkel da. Men er nok ikke lenge til han krabber nei...

Her går det i sirkel og rulling..hehe...Blir ikke krabbing på ett par mnd iallfall. Eldstemann var 7mnd da han begynte å krabbe. Jenta mi har vært litt seinere i utviklinga enn storebroren!

nei det er ikke noe krabbing her.. hehe hun ruller seg rundt og prøver å få rompa opp, men er nok ikke så enkelt.. blir nok ikke krabbing her på noen mnd..

oliver kåmmer sæ ikke framover når han ligg på gålve...men mengang æ lægg han på rygg så går d to sekunn så e han på mage å da ligg han dær å sprelle me arman ut å e sint fårr at han ikke kåmmer sæ nån veia...ser faktisk ut som en fisk på land dær han ligg å sprelle [8D]

Back
Topp