Krabbing

*LC*

Gift med forumet
Noen som har startet? Mini her har funnet ut hvordan han kommer opp på alle fire, men der stopper det. Litt vanskelig å koordinere armer og bein, og i tillegg er det veldig glatt på gulvet. Vi har parkett, så han får ikke så godt feste. Litt dumt egentlig, for kanskje han hadde klart litt hvis han hadde bedre grep på gulvet. Vet det finnes strømpebukser med antiskli på knærne, men da kan jeg ikke ha noe utenpå. Er litt  gulvkaldt hos oss, så bare strømpis blir litt lite. Noen med noen glupe råd?

Virker ikke som underlaget har så mye å si egentlig.. har sånn tynn treningsmatte som han får godt tak på.. hjelper ikke.. Han har nå stått på alle 4 i 1 1/2 mnd ca og først nå så tar han et krabbesteg innimellom.. men han liker best å åle seg på magen.. så står han på alle 4 for å hvile seg... samme om det er på tepper eller den glatte parketten her.

Hun krabber på alle underlag her.[:)] De finner ut av det se.[;)]
Hvis hun har det litt travelt kaster hun seg fortsatt ned på magen og drar seg fram, siden det foreløpig går fortere.[;)][:D]

ORIGINAL: *MiniOgSnupiLure*

Noen som har startet? Mini her har funnet ut hvordan han kommer opp på alle fire, men der stopper det. Litt vanskelig å koordinere armer og bein, og i tillegg er det veldig glatt på gulvet. Vi har parkett, så han får ikke så godt feste. Litt dumt egentlig, for kanskje han hadde klart litt hvis han hadde bedre grep på gulvet. Vet det finnes strømpebukser med antiskli på knærne, men da kan jeg ikke ha noe utenpå. Er litt  gulvkaldt hos oss, så bare strømpis blir litt lite. Noen med noen glupe råd?

Kan du ikke klippe ut "sålen på ett par antiskli-sokkepar og sy de på knærne på ei joggebuse eller en annen bukse som det ikke er så farlig med?

ORIGINAL: munter

ORIGINAL: *MiniOgSnupiLure*

Kan du ikke klippe ut "sålen på ett par antiskli-sokkepar og sy de på knærne på ei joggebuse eller en annen bukse som det ikke er så farlig med?

Ja det kan jeg jo. Det var lurt! Takk for tipset. Vi har forresten en stor matte på gulvet, men han er skjelden bare på den. Nå er det nemlig mere spennende å være overalt egentlig. Skal utforske alt. Det var litt sånn når han skulle lære seg å rulle rundt også. Det var vanskelig på babygymteppet, men da vi kjøpte matta gikk det som bare det. Må legge litt tilrette for utviklingen her. Men det høres ut som det kommer allikvel. Ha en fin kveld alle sammen.

Back
Topp