Krabbing

Teia

Elsker forumet
Er det noen flere som har barn som ikke har begynt å krabbe enda? Synes det er så mange som har begynt å gå mens min lille snuppe fremdeles er på krype stadiet.

Her begynte ho å krabbe for noken veker sidan. [:D] Men går ikkje, berre reiser seg opp og ned og krabber i ein kjempe fart.
Det kjem nok[:)]

Emilie krabber fremdeles ikke. Men ho drar seg bortover[:D] Godt vi er flere sier jeg bare[:)]

Emilie krabber fremdeles ikke. Men ho drar seg bortover Godt vi er flere sier jeg bare

Ja godt å høre at vi er flere, hører jo mest om de som er litt tidlig ute med ting. Lillemor er også en racer med å åle seg rundt, men virker ikke som hun er så interresert i å komme deg opp i høyden enda gitt.

Hmm, jeg har lissom fått inntrykk av at det bare var snuppa mi som ikke krabba[:-] Så jeg må si det letta mine bekymringer at denne tråden kom [:D] Ho stiller seg opp i krabbestilling, men kommer ikke noe sted

Malene krabber heller ikke enda [:)]

ORIGINAL: DeletedUser

ORIGINAL: Søtnos*

Hmm, jeg har lissom fått inntrykk av at det bare var snuppa mi som ikke krabba[:-] Så jeg må si det letta mine bekymringer at denne tråden kom [:D] Ho stiller seg opp i krabbestilling, men kommer ikke noe sted

Står hun bare å vugger hun også eller? For det gjør snuppa her

då e d nok ikkje lenge før!![:D] Guttene jokket som galninger før de begynte å krype! Såg helt utrolig rart ut!! Men de syns d var kjempe gøyt å stå sann!! Men nyt tiden dere jenter..når de først knekker koden e d ikkje ro i et sekund!!

Ja ho står bare å vugger[:D] Eller rettere sagt jokker [:-]
ORIGINAL: DeletedUser

ORIGINAL: Søtnos*

Står hun bare å vugger hun også eller? For det gjør snuppa her

Her har hun også begynt å komme seg opp i knestående, men ikke så mye jokking enda. Men det kommer nok snart tenker jeg.

Her har han faktisk nesten sluttet å krabbe og går for det meste...

men husk at det ikke er alle barn som krabber før de grå da....

Back
Topp