Krabbing og åling

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Noen som har baby som har begynt å åle seg og krabbe? :)

Leser at noen er så tidlige som 6-7 mnd, men at 8-9 mnd er vanlig?
Min har begynt med det nå (4 mnd). Trekker opp bena og løfter rumpa.

En ting han har gjort en stund nå, er å roterer rundt seg selv - kan legge ham ned med hodet i en retning og finne ham seende andre veien like etter :)

Når han ligger på magen i sengen prøver han litt på å trekke til seg ben og løfte på rumpa, men blir mest frustrert av det til nå :P

En ting han har gjort en stund nå, er å roterer rundt seg selv - kan legge ham ned med hodet i en retning og finne ham seende andre veien like etter :)

Når han ligger på magen i sengen prøver han litt på å trekke til seg ben og løfte på rumpa, men blir mest frustrert av det til nå :P

Det der venter jeg på :) å rotere rundt, kommer nok snart!
Hun løfter på rumpa om hun ligger på magen på lårene mine, men ikke på gulvet ennå. Akkurat lært seg å rulle fra rygg til mage :) morsomt å følge utviklingen :D

Når han ligger på magen i sengen prøver han litt på å trekke til seg ben og løfte på rumpa, men blir mest frustrert av det til nå :p
Ja, det skjer her og. Vips så ligger hun et annet sted.. man må passe på allerede ja :) !!

Her er han litt tidlig ute og tar nå 360 (snurrer rundt sin egen akse) og dytter seg bakover samt åler noen cm fremover. Ser at rumpa kommer opp bittelitt innimellom, så han krabber nok innen en måned eller to :) Han har helt strake armer når han ligger på magen.

Sånn har vi det også :) storesøster åla seg når hun var drøye fem mnd, og derfra gikk det fort! Gikk langs møblene 7 mnd gammel og uten støtte 9 mnd gammel. Krabbe gjorde ho aldri :p spent på hvordan lillemann blir

Nope. Snur seg ikke bevisst heller. Mn veldig aktiv ellers:)

Nope. Snur seg ikke bevisst heller. Mn veldig aktiv ellers:)
Jeg tror de fleste har sine områder de utvikler seg først på, og det går i rykk og napp. Noen snakker tidlig, men går sent, andre går tidlig, men snakker sent hehe :)

I morges hadde jeg stellematten liggende på gulvet, med baby på, og storesøster satt og leste bok en meter unna eller noe. Så vips så hadde lillesøster kommet seg (lå på ryggen, så sparket seg bakover) bort til storesøster og kløp henne i benet :p Huff hehe.

Jeg tror de fleste har sine områder de utvikler seg først på, og det går i rykk og napp. Noen snakker tidlig, men går sent, andre går tidlig, men snakker sent hehe :)
Ja ikke sant:) tar det egentlug med knusende ro haha

Ja ikke sant:) tar det egentlug med knusende ro haha
Lurt det, ordner seg alltid ;) Min samboer satt ikke før han var 1 år :o men sitter så fint som bare det idag hehe

Ikke åling men han vil opp med bena, så drar han seg bakover, og rundt sin egen akse. 3,5 mnd

Åler seg ikke, men ser hun prøver å trekke bena opp under seg når hun ligger på magen. Sterk i nakke/rygg. Har lenge rullet kontrollert rundt:)

Back
Topp