Krabbestilling

Frk. Gamlemor

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Hvor lenge øver barnet i krabbestilling før det knekker koden?

Skjønner at det ikke er noen fasit altså! Men spennende å se hvor lenge andre barn har holdt på ❤️

Mine stod nesten ikke i krabbestilling før de begynte å gå

Tja. Han begynte først og åle seg bortover. Deretter krabbestilling i kanskje noen uker før han begynte å krabbe ordentlig.
Ålte seg vel ved 4-6 mnd husker ikke nøyaktig. Krabbestiling fra kanskje 5-7 mnd et sted og gjorde det noen uker før han krabbet ordentlig. Gikk ved 10 mnd

Hvor lenge øver barnet i krabbestilling før det knekker koden?

Skjønner at det ikke er noen fasit altså! Men spennende å se hvor lenge andre barn har holdt på ❤️

Tenker du på krabbing eller bare generelt å komme seg fremover?

Min begynte å øve/gynge i krabbe stilling rundt 6 mnd. Klarte å åle seg fremover først ved 8,5 mnd. 2,5 lang måneder med sinna unge der altså :hilarious: begynte å krabbe innen 10 mnd.

Jeg husker ikke nøyaktig alder nå, men min eldste var så fornøyd med krabbefarta (som lignet mer på butterfly-svømming på land enn krabbing) at han ikke gadd å prøve å gå. :hilarious: Var greit over året før han gikk, mener jeg.

Min eldste gikk bare fra army crawl til å gå, ingen krabbing. Yngste army crawl-rett i krabbing, så gå.ingen av de sto å vugget i krabbestilling

Eldste sto i krabbestilling i en måneds tid, men krabbet veldig tidlig. Yngste sto litt, men krabbet kort tid etterpå, men han krabbet flere måneder etter eldste :)

Tenker du på krabbing eller bare generelt å komme seg fremover?

Min begynte å øve/gynge i krabbe stilling rundt 6 mnd. Klarte å åle seg fremover først ved 8,5 mnd. 2,5 lang måneder med sinna unge der altså :hilarious: begynte å krabbe innen 10 mnd.

Det er her vi er nå ❣️ kjempe sint baby, vil så gjerne fremover! Storebror krabbet ved samme alder (7mnd).

Det er her vi er nå ❣️ kjempe sint baby, vil så gjerne fremover! Storebror krabbet ved samme alder (7mnd).

Sender sympati for det er bare SÅ slitsomt. Min var liksom baaare sur på gulvet så lenge han var våken, ved mindre han ble veldig underholdt. Ellers bare sinna fordi han ikke kom frem til alle lekene sine. Han var også en stor og tung gutt, så lurer på om det gjorde det ekstra vanskelig å komme seg frem. Men det er jo mange som bruker litt tid på å knekke koden uansett størrelse :) ❤️

Hun øvde.. Stoppet å øve. Så gikk det en mnd. Begynte å halveis krabbe stilling før hun satt seg opp i stedet. Etter det så gikk det en uke 2 og hun begynte å krabbe fremover. Vekslet mellom åling og krabbing.. Hun var 7 mnd.

Nr 1 og 3 krabba husker ikke når. Nr 3 derimot krabba aldri:p hun åla bara bakover så satt hun fast og laget lyder når hun sko ha hjelp :p
Men når hun vel reiste seg opp så gikk hun med en gang :)

Nr 1 krabba aldri. Nr 2 og nr 3 krabba vel etter noen mnd eller uker.

Min gutt startet ikke å krype før han så en lekekompis som krøyp. Han trodde vist at man gikk fra ligg til stå, så den øvde han mye på. Men da han så kompisen i kryping, så startet han å krype umiddelbart. Men han hadde jo lært seg og åle over ting, så det nesten ble som en kryp over ting. Men han var vell 8 måneder før han krøyp. Mens han kunne gå og holde seg fast i ting ved 6 måneder. Men fordi han lærte å krype så lærte han ikke å gå uten støtte før han var akkurat 1 år.

Back
Topp