Krabbere

Sitter ganske stødig på rumpa (men setter seg ikke opp selv enda så er alltid ved siden av eller bak og passer på), men krypingen er ikke-eksisterende. Spinner litt, men beveger seg hverken fremover eller bakover.

Krabber, setter seg ikke opp selv, men går fra krabbestilling til sittende stilling.(så hun setter seg jo opp selv på sin måte, det er i alle fall ikke vi som setter henne i sittestilling :P ) Drar seg opp etter det hun finner å dra seg opp etter. I dag var det en 4-pack pepsi max - så fornøyd med seg selv der hun stod. Går rundt hele sofaen mens hun holder seg i ryggputene.

Svigermor tipper hun går i løpet av sommeren - samboeren gikk da han var 8-9 mnd.

Jah..vi har riiiimelig aktive dager....

Krabber, reiser seg og går langs møbler. Har nå den siste uka begynt å sette seg på rompa, og sitter nokså stødig :) Deilig at han nå kan leke sittende istedet for å alltid være på farten :p Slipper seg til stadighet og står faktisk uten støtte noen sekunder før vi rekker å ta imot. Uff, skummelt! Blåmerke i panna og sår både i panne og på kinn for øyeblikket.

Krabber ikke, men drar/åler seg dit han vil! Han sitter ikke selv, altså han setter seg ikke opp selv.. Men hvis jeg sitter med han på gulvet så sitter han ganske stødig, men faller bakover og til sidene.. Sitter fint i stol da:)
Jeg har ingen hastverk med at han begynner å krabbe, det blir sikkert nok å passe på i tiden som kommer uansett:p hehehe... 7,5 mnd:)

Haha .... Her skjer ingenting... Har en veldig bedagelig unge som ikke ser ut til å ha noe behov for å flytte på seg med det første...

Hun ålte seg så vidt fremover for første gang igår, og hun står mye på alle fire og gynger att og fram. Hun kaster seg visst framover også, idag fortalte pappan at hun hadde hoppet fra alle fire og ca 20cm fram, med alle fire i lufta :O tipper hun krabber i løpet av et par uker. Hun er så på gjennomsnittet med alt annet, skulle bare mangle at hun begynte å krabbe ved 7 mnd :P

Min begynte å krabbe og å sette seg opp forrige uke. Da hadde hun stått og gynget i krabbestilling noen uker uten å forstå hva hun skulle gjøre videre, men plutselig løsnet det. Drar seg opp i knestående når det er noe hun har lyst på, men reiser seg ikke.

Krabber, setter seg ikke opp selv, men går fra krabbestilling til sittende stilling.(så hun setter seg jo opp selv på sin måte, det er i alle fall ikke vi som setter henne i sittestilling :p ) Drar seg opp etter det hun finner å dra seg opp etter. I dag var det en 4-pack pepsi max - så fornøyd med seg selv der hun stod. Går rundt hele sofaen mens hun holder seg i ryggputene.

Svigermor tipper hun går i løpet av sommeren - samboeren gikk da han var 8-9 mnd.

Jah..vi har riiiimelig aktive dager....
Alle babyer går fra krabbestilling til sittende, tror ikke det finnes noen andre måter de kan sette seg opp på.:) Din er jo skikkelig sterk.:)

Krabber, reiser seg etter møbler, går langs bordet og andre møbler, slipper seg i noen sekunder før han faller på rumpa :)

Alle babyer går fra krabbestilling til sittende, tror ikke det finnes noen andre måter de kan sette seg opp på.:) Din er jo skikkelig sterk.:)

Jeg har sett hun har forsøkt å dytte seg opp fra halvveis liggende stilling også, får det neste til , men ikke helt enda :)
Jah, hun er ei sterk frøken. Ikke rart vi sliter på stellebordet altså, også så raskt hun kommer seg rundt og.

MEN - samboer kjøpte feil bleier, skulle begynne på 4`er-bleiene, så kjøpte han disse trusene. Og med ei som bare skal stå og hoppe på stellebordet, så var det jo SÅÅÅÅ mye enklere! Så vi fortsetter nok med de. De satt kjempefint også.

8,5 mnd, skyver seg bare bakover. Har de siste dagene begynt å prøve å få knærne oppunder seg. Setter seg ikke opp.

Krabber, men foretrekker å åle seg for det går fortere. Kan sette seg opp og sitter fint. Reiser seg opp ved å klatre på oss, har heldigvis ikke prøvd seg på møbler enda, men strekker ut hendene etter møbler så det er vel bare spørsmål om dager... 7,5 mnd Hvor ble det av babyen min?!! :wideyed:

Åler seg framover om hun vil ha tak i noe. Ikke forsøkt seg på knær og sitter ikke på gulvet.

Han krabber så raskt at jeg lurer på om han har en usynlig rakett påmontert ett eller annet sted ;) Raketten aktiveres umiddelbart ved observasjoner av ledninger (alle typer), vedkubber og papir (da helst dagens avis eller reklame) :) Blir 8 mnd om noen dager ❤️

Han krabber så raskt at jeg lurer på om han har en usynlig rakett påmontert ett eller annet sted ;) Raketten aktiveres umiddelbart ved observasjoner av ledninger (alle typer), vedkubber og papir (da helst dagens avis eller reklame) :) Blir 8 mnd om noen dager ❤️
Hehe. Samme her. Han later som at han skal noe annet, og med en gang han tror at vi ikke ser, piler han bort til ruteren, Wiien, ladere, ledninger etc. :-P Satte seg opp selv i går. 7,5 mnd.

Åler/drar seg frem. Sitter stødig,men klarer ikke sette seg selv opp. Begynner å skjønne at jo kan komme seg fra sittende stilling til mage for å åle. Begynt å reise deg opp på knærne etter møbler og liker å stå opp etter ting.

Back
Topp