Krabber

Vesla tok sine første krabbesteg idag (rett under 8 mnd). Og siden hun som regel har tatt to store milepæler i slengen så reiste hun seg ved siden av møbler idag også. Spennende tider imøte [emoji23]

Her har han også begynt å krabbe ordentlig nå, og begynt å reise seg etter møbler, klatre på oss osv. Vi troppet derfor opp på babysang med sår på kinnet og blåmerker etter at han mistet balansen da han skulle stå ved bordet... Tror jeg må sjekke om det finnes rustninger i baby-size .
 
Her har han også begynt å krabbe ordentlig nå, og begynt å reise seg etter møbler, klatre på oss osv. Vi troppet derfor opp på babysang med sår på kinnet og blåmerker etter at han mistet balansen da han skulle stå ved bordet... Tror jeg må sjekke om det finnes rustninger i baby-size .

Haha. Mellomste mi var en klatrer og klatret opp på storesøsters tripp trapp da hun var 7 mnd. De fleste bilder fra den tiden er med blåveis [emoji23]
 
Ingen krabbing enda, men hun er jo nettopp blitt 7mnd bare og har det ikke travelt. [emoji85] hun dytter seg bakover da!
 
Blir 8 mnd neste uke og krabber ikke enda. Hun sitter heller ikke. Hun var alltid så langt foran motorisk så jeg forventet egentlig at hun skulle fortsette i samme spor, men er det en ting jeg har skjønt så er det at disse småtassene gjør ting i sitt tempo:joyful:
 
S kommer seg fremover nå, men krabbing kan vi ikke kalle det enda :p
 
Back
Topp