Krabber?

svampebob

Elsker forumet
Flere småttiser som har begynt å krabbe? Snuppa har stått og gynget på alle fire en veldig god stund nå, og her om dagen klarte hun å komme seg litt bortover. Ikke kjempe mye, men kanskje 4 krabbesteg :) Travelt her nå :)

Flere småttiser som har begynt å krabbe? Snuppa har stått og gynget på alle fire en veldig god stund nå, og her om dagen klarte hun å komme seg litt bortover. Ikke kjempe mye, men kanskje 4 krabbesteg :) Travelt her nå :)
Min er ganske tidlig ute, begynte å krabbe da hu var 6,5 mnd gammel ;) satte seg ned selv da hun var 7 mnd :D altså for en uke siden!!

Ingen krabbing her enda. Han har kommet seg opp på alle fire i en ukes tid nå, men er nok et lite stykke fra å krabbe enda. Hvor lenge sto din på alle fire før krabbekoden ble knekt?

Nei, men han åler seg sånn fram på armene at han så å si tar planken. :P Han åler seg fort slik at jeg av og til må lete etter han. :P

Her har ålingen begynt å gå over til byksting. Det vil si hun drar opp beina samtidig som hun drar seg fremover med armene slik at hun ender opp på alle fire også skyver hun fra med begge beina så hun fyker fremover. Ser ganske komisk ut :)

Ingen krabbing her enda. Han har kommet seg opp på alle fire i en ukes tid nå, men er nok et lite stykke fra å krabbe enda. Hvor lenge sto din på alle fire før krabbekoden ble knekt?

Hun sto vel å gynget på alle fire i nesten en mnd :)

Min er ganske tidlig ute, begynte å krabbe da hu var 6,5 mnd gammel ;) satte seg ned selv da hun var 7 mnd :D altså for en uke siden!!

Ja snuppa her er også veldig tidlig ute med ting, satte seg opp for 3 uker siden 5,5 mnd gammel, hun var 6 mnd for en uke siden :)

Har vel komt seg opp i brabbestilling i rundt 3 uker ca. Og vugger fælt, men kommer seg ikke rundt krabbene enda.

Min er 8 måneder kan ikke sette seg opp eller komme seg i krabbestilling. Han åler fort da. Er ikke son at de må kunne det nå.. Han sitter ganske bom om vi setter han på gulvet da.

Helt normalt å vente med å begynne å krabbe i flere måneder enda :) Noen krabber aldri heller. Kan hende han får en velutviklet åleteknikk og bare hopper rett på å reise seg opp etterhvert også ;)

Krabber ikke direkte her ennå, men kommer seg rundt på gulvet likevel :-)

Back
Topp