Krabber deres babyer?

~Piamia~

Glad i forumet
Min gjør ikke det enda, bare åler seg. Men lurer på om han er på veg til og stå på alle 4 snart, for fua spretter mer opp når han er på farten. Og isted sto han plutselig på knea midt på golvet og gynga..[:)] Men datt fort ned igjen når han prøvde å komme seg videre, og har ikke prøvd igjen etterpå... [8|]

han tok det første krabbeskrittet igår!!! [:)]

Ja, her krabbes det for fullt, slutt på å være alene nå, hun følger etter meg over alt![:D]

ja charlene krabber,begynte for en uke sia=)

Her kryper hun noe helt vanvittig iallefall [:D] Også setter hun seg i krabbe stilling og "jokker" frem og tilbake.. Dritfestelig og se på!! [:D][:D]

ORIGINAL: RitaCecilie

Her kryper hun noe helt vanvittig iallefall [:D] Også setter hun seg i krabbe stilling og "jokker" frem og tilbake.. Dritfestelig og se på!! [:D][:D]

ORIGINAL: annelis

ORIGINAL: RitaCecilie

Vet [:D][:D] Jeg og sambo ler oss ihjel!! [:D][:D] Hun sover hos svigers i natt og da jeg skulle inn og si god natt for vi reiste sto hun og gjorde dette.. Herreman så jeg lo [:D][:D]

Back
Topp