Krabber bebisene deres?

Gabriela

Forumet er livet
[:)]Jeg vet her er to marsbebiser som er begynt å gå allerede, men her er noen som faktisk ikke kryper enda[:)]

Så, nysgjerrig som jeg er så håper jeg dere stemmer og skriver hva deres små gjør[:)]

David kryper ikke enda nei... Han kommer seg opp i krabbestilling i ca 2-3 sek før han detter ned igjen, men forrige uke begynte han å skyve seg frem med hendene og håndflatene sine, så han kommer seg nesten dit han vil[:D][:D]

Haakon har en skikkelig militær kryping( slik de kryper under disse strikkene i gjørma vet du...)
så jeg svarte at han kryper...
og det går fortere og fortere for hver dag som går...

Dennis begynte å krabbe forrige uke..Ganske fersk men har kommer seg framover!!!

Dennis kryper...he gjort det ei stund no... so her gjenge det i raserfart...[;)][:)]

alexander kryper..ingen problemer med å komme seg dit han vil[:)]..han står i krabbestilling og vugger og noen ganger så krabber han 2-3 skritt før han legger seg ned og kryper igjen[:D]..så hvor lang tid detta vil ta vett jeg ikke..han har jo holdt på sån en go stund alerede[:)] men det er greit å være bebi litt til syns jeg[:)] hihi

Johannes bruker hendene og åler seg, men det går like fort som med de små vennene hans som kryper (les: ALT for fort ;) ), så tror ikke han kommer til å krype.  Står oppe i krabbestilling, men legger seg fort ned igjen.. Noen aker seg jo på rompa og noen krabber jo ikke i det hele tatt før de pluselig står og går [:)]
Fint de er forskjellige

Nora begynte å trekke seg fremover etter hendene når hun var seks mnd gammel og fortsatte med det til ca for en uke siden, nå krabber hun som en mester og går rundt møblene[:D]

ORIGINAL: mami3

alexander kryper..ingen problemer med å komme seg dit han vil[:)]..han står i krabbestilling og vugger og noen ganger så krabber han 2-3 skritt før han legger seg ned og kryper igjen[:D]..så hvor lang tid detta vil ta vett jeg ikke..han har jo holdt på sån en go stund alerede[:)] men det er greit å være bebi litt til syns jeg[:)] hihi

Sånn er det med Elisabeth og[:)]

På torsdag begynte snuppa endelig å åle seg fremover! Og nå går det raskere for hver dag, men fortsatt ganske tungvint teknikk stakkar [:D]. Hun går også opp i krappestilling og kikker litt rundt, men deiser fort ned på magen igjen.

Jeg krysset av på kryper på Emilie.
Hun drar seg fort framover og beveger beina. Militærkryping som noen beskriver det med[:D]men tror ikke det er lenge før hun kryper skikkelig. Av og til drar hun seg også bortover i sittende stilling.

Nei, ho kryper ikke enda, men kommer seg da ivei. Bukler seg som en liten kålorm: opp med rompa, trekker knea under seg, skyver ifra. [:D] Ser så moro ut.
Så oppe i krabbestilling er ho stadigvekk. [:)]

min har begynt å gå opp i krabbestilling, men tror likevel ikke han er i nærheten. hihi

Amélie kryper ikke, men skyver seg fremover og ruller fort!
Så ho kommer seg dit ho vil[:D].
Det er en del vrikking på rompa, men kommer seg ikke helt opp i krabbestilling enda[:D]

ORIGINAL: #bolla72#

[:D]Andreas skyver seg framover med henda mens han sparker ifra med beina.
Står i krabbestilling,men skjønner ikke hva han skal gjøre.[:)]

Er så god så!!!!

Slik er det her også. Står på alle fire og vugger litt fram og tilbake før hun gir opp og legger seg ned igjen [;)]

Ikke noe kryping her, men er veldig god på reversen[:D]

Snuppa kryper nå..[:)]

Julie begynte å åle seg fremover for snart 2 uker siden. 3 dager etter så begynte hun så smått å krype oppreist.
Så nå kryper hun.Stolt mamma ja[:D]

Ja Marie kryper skulle gjerne sett at hun ventet litt til, men hun må få følge sitt eget tempo.

Trykkte av går jeg...hehe!
Teller jo egentlig ikke,siden han bare har tadd noen steg.
Men det telles alikevell ...litt sånn[:D][8D]

Back
Topp