• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

krabber alle?

ORIGINAL: Dinedama

ORIGINAL: Frøken Stjert

han her kommer seg fremdeles ikke av flekken. Han ruller over på magen og på rygg, men løfter seg ikke opp på fire og åler seg ikke... krabbing er han ikke i nærheten av en gang. [&:]

Samme her...
Godt å høre at det ikke bare er her det går sakte [;)]

Og her også. Åler seg i ring og kan stå i krabbestilling om vi setter han sånn.

nei, ikke krabbing..    Hun snurrer rundt sin egen akse, hun dytter seg bakover og hun kan nå stå på alle 4..     Så hun har fortsatt ikke lært sge hvordan hun kommer FREMOVER...

sign [:D]
ORIGINAL: Strimmelpinne

Akkurat lært seg å åle seg fremover. Så tror ikke han kommer til å krabbe på leeenge.

Går mest i å åle seg fremover, men han tar noen krabbetak innimellom [:)]

Men kan både sette seg opp og reise seg, så vi er godt i gang her hvertfall [:D]

Hun krabber ikke. Og kommer nok ikke til å gjøre det med det første heller.

Hun fikk Frejkas pute når hun var 6 måneder og det stoppet all utvikling [&o] Nå får hun nesten til det samme med pute som hun gjorde før hun fikk den. Jeg har veldig mange ting å si om legene og den j.. puta, men skal smile pent og holde kjeft [;)]

ORIGINAL: Pia84

Her er det ingen tegn til hverken åling eller krabbing....
det begynner nesten å bekymre meg litt, for min er jo født i Mai.

min begynte å åle seg fremover for et par uker siden. Og han er født i april. Han tar ting med ro[;)] Det kommer nok snart skal du se[:)]

her åler han bakover og er temmelig frustrert. men jeg ser at det blir nok enda lenge til han krabber

han her kommer seg fremdeles ikke av flekken. Han ruller over på magen og på rygg, men løfter seg ikke opp på fire og åler seg ikke... krabbing er han ikke i nærheten av en gang. [&:]

Samme her.

Her åler han seg rundt som bare det, og han er KJAPP! Krabber av og til, men jeg tror det er litt slitsomt eller går for sakte for han [:D]
Dere som har babyer som ikke beveger seg enda, NYT DET så lenge det varer *flire* Jeg gjør ikke annet enn å fly etter ungen hele dagen [8D]

ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus

jepp krabber her [:)]

ORIGINAL: Elisaban

Hun er oppe på alle fire, men hvis hun skal forflytte seg er det ned igjen og rulle og åle[:)] Så foreløbig ingen krabbing.

samme me snuppa her [:)]

Samme her. Hvis han skyver seg bakover, så er det ikke bevist. Han ruller rundt og rundt da, så han ligger ikke akkurat stille nei :) Lille søtingen min :) Eller vår da :p hihi min og pappaen sin :)

Her krabber han ikke,han drar seg frem med hendene.
Men han klarer fint å stå på alle 4 bare ikke krabbe sånn...
Men sånn var storebroren å,han krabbet aldri bare ålet seg frem for så begynne å gå når han var 11mnd.

her går d i full fart..og vi bor i et gmlt hus (fra 1649), så her er d høye dørterskler mellom romma, men d er ikke noe problem, da reiser man seg bare opp, sett seg på den, og krabber videre.

lærte seg å+ krabbe fremover på alle 4 for en ukes tid siden..nå er hun høyt og lavt!!

ORIGINAL: eilejoha

ORIGINAL: Strimmelpinne

Akkurat lært seg å åle seg fremover. Så tror ikke han kommer til å krabbe på leeenge.
sign.

Er en liten mellomting da, men vet ikke helt om jeg vil kalle det krabbing allikevel.

ORIGINAL: Burger

Alma åler bare bakover så tror det blir en stund til hun krabber på alle fire

Dennis også!

Her åler ho seg framover ved bruk av både armer og bein. [:)]

Back
Topp