krabber alle?

Sissi

Glad i forumet
[:D]

syns jeg ser så mange fine bilder av småttiser som er oppe på alle fire her inne [:D]

her åles det fortsatt fremover [:)]

ORIGINAL: Strimmelpinne

Akkurat lært seg å åle seg fremover. Så tror ikke han kommer til å krabbe på leeenge.
sign.

jepp krabber her [:)]

Hun er oppe på alle fire, men hvis hun skal forflytte seg er det ned igjen og rulle og åle[:)] Så foreløbig ingen krabbing.

tror nok det er en stund til han krabber. han står halvveis i krabbestilling men han faller fort sammen. og han bare ruller eller åler seg baklengs hittil[:D]

ORIGINAL: Strimmelpinne

Akkurat lært seg å åle seg fremover. Så tror ikke han kommer til å krabbe på leeenge.

Matheus har nesten akkurat lært å åle seg fremover. Prøver å komme seg opp på alle fire, men klarer det ikke helt. Er nok en stund til han kan krabbe enda. Litt godt med en baby som tar det med ro denne gangen[:)]

Hun krabber som bare det, det som er "in" nå er å reise seg opp å slippe taket [&:] Skulle ønske hun kunne krabbe en liten stund før hun skal lære å gå!! Tida går for fort!

han her kommer seg fremdeles ikke av flekken. Han ruller over på magen og på rygg, men løfter seg ikke opp på fire og åler seg ikke... krabbing er han ikke i nærheten av en gang. [&:]

Her er det ingen tegn til hverken åling eller krabbing....
det begynner nesten å bekymre meg litt, for min er jo født i Mai.

Mine ruller/åler/bakser seg rundt, men kan ikke sitte, krabbe eller reise seg i ting[:)]

ORIGINAL: Tønna

Mine ruller/åler/bakser seg rundt, men kan ikke sitte, krabbe eller reise seg i ting[:)]

samme som her det.. [:)]

ORIGINAL: risosu

ORIGINAL: Tønna

samme som her det.. [:)]

Og her [:)]

ORIGINAL: Mamma`nTilKaia

Hun krabber som bare det, det som er "in" nå er å reise seg opp å slippe taket [&:] Skulle ønske hun kunne krabbe en liten stund før hun skal lære å gå!! Tida går for fort!

sign!

ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus

jepp krabber her [:)]

ORIGINAL: Burger

Alma åler bare bakover så tror det blir en stund til hun krabber på alle fire

Noah og! Og spinner i ring [8D]

nop ingen krabbing her... her åler vi oss kun bakover enda! :P
reiser seg opp på alle fire da, men detter på snuten ganske fort :P

ORIGINAL: Frøken Stjert

han her kommer seg fremdeles ikke av flekken. Han ruller over på magen og på rygg, men løfter seg ikke opp på fire og åler seg ikke... krabbing er han ikke i nærheten av en gang. [&:]

Samme her...
Godt å høre at det ikke bare er her det går sakte [;)]

Back
Topp