Krabbe

Dere som har barn fra før eller der babyene deres klarer å åle seg fremover eller bakover; hvor lang tid ca tok det fra de beveget seg i sirkler til de kom seg forover/bakover?
Min lille har holdt på med sirkelen en stund nå, og jeg sitter og venter hver dag på at hun skal klare å utvikle seg videre :)
 
Hun begynner nok å gynge snart. Også strekke seg etter en leke mens hun står på alle fire. Så kommer andre hånds etter for å støtte. Og vips, føttene. Gir henne to uker :-D
Spennende å se om du har rett:)
 
1414345347382.jpg

Ser ut som min prøver litt også. Mye 'planken' her :-D
 
Nå er hun her begynt å bevege seg bortover som en sel!! :) ser jo såååå morsom ut! Men hun kan også dra seg bortover med bare hendene, og når hun finner ut at det går bare fortere og fortere, blir det travelt her...
 
Da har vesla knekt koden og er i gang med krabbing:)
Går ikke fort, er bare er par tak og så ned og hvile før hun er oppe igjen;)
 
Så flink hun er!!! Her åler vi oss rundt, så vi kommer oss avgårde, mest bakover men hun begynner å skjønne d nå....
Det var sånn hun her holdt på for en uke siden også. Men plutselig var hun oppe på alle fire og sakte men sikkert fremover:)
 
Da har vesla knekt koden og er i gang med krabbing:)
Går ikke fort, er bare er par tak og så ned og hvile før hun er oppe igjen;)


Så gøy!!! Nå er ikke babyene våre små lengre, men begynner å bli store og selvstendige!!! Iiikk hvor fort tiden går...
 
Her er det opp på alle fire og vugging for alle penga. Tok sine første krabbetak i dag han også... Men tryna litt, så ble gråting :p

Herregud... Er jo bare 5 mnd og 18 dager. Lite som tyder på at han har hatt åpen hjertekirurgi:-D
Gutten din har jo alltid vært sterk:)
Jeg tipper at han krabber før han er 6 mnd.
 
Så flinke babyene deres er! Her er hu snart 6 mnd, og har ikke lært seg å rulle en gang... Kommer seg rundt i sirkel når hu ligger på magen, thats it! Men nyter det så lenge det varer, vet det kommer hektiske dager når hun knekker koden på rulling/kryping og krabbing!
 
For 2 dager siden begynte Iselilja å krabbe. Har vært i krabbe stilling i 2 uker men først nå Hu har begynt å krabbe ordentlig. Hun er 5 1/2 mnd! Tidlig ute med krabbingen ☺☺
 
Back
Topp