febbaby Elsker forumet Septembermødre <3 5 Aug 2010 #1 kan man spise krabbe når man er gravid ? synes å hørt noe om at man kan spise klørne men ikke resten ?
kan man spise krabbe når man er gravid ? synes å hørt noe om at man kan spise klørne men ikke resten ?
Enhjørningen Glad i forumet 5 Aug 2010 #2 ja klørne skal være grei å spise, men ikke innmaten.... innmaten inneholder "slam" fra havbunnen, så jeg ville holdt meg til klørne!!! Nam...nam.... Krabbe er godt!!!! :-)
ja klørne skal være grei å spise, men ikke innmaten.... innmaten inneholder "slam" fra havbunnen, så jeg ville holdt meg til klørne!!! Nam...nam.... Krabbe er godt!!!! :-)
D djune Glad i forumet 5 Aug 2010 #3 Du kan trygt spise alt krabbekjøttet (det hvite kjøttet), også det i skallet, men dropp innmaten som er det brune [:)]
Du kan trygt spise alt krabbekjøttet (det hvite kjøttet), også det i skallet, men dropp innmaten som er det brune [:)]
back to basic Forumet er livet VIP 5 Aug 2010 #4 ikke brunmaten i krabben, men det hvite kjøttet går helt fint...
febbaby Elsker forumet Septembermødre <3 5 Aug 2010 #5 takk for svar :) da blir det krabbel og øl (alkoholfri) på fredag ! :) hvis sambo får krabbe i teinene. hehe
takk for svar :) da blir det krabbel og øl (alkoholfri) på fredag ! :) hvis sambo får krabbe i teinene. hehe