Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. 7 mnd og 1 dag (6 mnd korrigert) satte hun fart mye sutring og klaging enda,men hun går iallefall fremover. Overraskende tempo ogsåNoen julibarn som har begynt å krabbe ennå?
Her så åler hun seg bakover. Men hun står klar i krabbe posisjon, så any time now redy set go.
Jeg venter fortsatt på den filmen haha!Jepp. 7 mnd og 1 dag (6 mnd korrigert) satte hun fart mye sutring og klaging enda,men hun går iallefall fremover. Overraskende tempo også
Hadde jeg ikke bare hatt ei som sperrer og øynene og gliser med en gang hun ser telefonen, så men skal prøve å snikfilmeJeg venter fortsatt på den filmen haha!
Haha jeg har en sikkelig linselus til unge gjør seg til osvHadde jeg ikke bare hatt ei som sperrer og øynene og gliser med en gang hun ser telefonen, så men skal prøve å snikfilme
Ja. Dritsur ene øyeblikket, så er mobilen der og bam! StoorglisHaha jeg har en sikkelig linselus til unge gjør seg til osv
Haha glad og sur om hverandre.Ja. Dritsur ene øyeblikket, så er mobilen der og bam! Stoorglis
Story of Linneas life haahHaha glad og sur om hverandre.
Her også!! Står i krabbeposisjon og kjefter mens hun ser på hendene sineNoen julibarn som har begynt å krabbe ennå?
Her så åler hun seg bakover. Men hun står klar i krabbe posisjon, så any time now redy set go.
Blir 6 måneder på fredag, er nok yngste julibarnet da han ble august men han krabber ikke. Spreller og holder på, men forflytter seg kun ved å snurre som klokken eller rulle.