Krabbe/åle

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Noen julibarn som har begynt å krabbe ennå?

Her så åler hun seg bakover. Men hun står klar i krabbe posisjon, så any time now :) redy set go.

Her så åler hun seg bakover. Men hun står klar i krabbe posisjon, så any time now :) redy set go.
Jepp. 7 mnd og 1 dag (6 mnd korrigert) satte hun fart ;) mye sutring og klaging enda,men hun går iallefall fremover. Overraskende tempo også :)

Jeg venter fortsatt på den filmen :p haha!
Hadde jeg ikke bare hatt ei som sperrer og øynene og gliser med en gang hun ser telefonen, så :p men skal prøve å snikfilme ;)

Her er det forandring hver dag nå. Hun drar seg fremover i full fart med hjelp av både knær og armer. er ikke helt på krabbing enda, men ikke langt unna :)

Krabber ikke, men åler seg overalt i full fart :D
Veldig gøy å se på når han setter opp farten :) Å så moro å jage etter storebror :D
7 mnd gammel

her åler hun seg rundt i hele huset, så vi MÅ få satt opp trappegrind (fikk forlengelsesdelene i posten i dag). Begynte så smått dagen hun ble 6 mnd. Setter seg opp i krabbeposisjon, spesielt i sofaen :P Prøver på gulvet også, men er ikke like interessert der enda, men satser på det løsner der også snart :) Når vi legger henne ned på gulvet plasserer hun selv armer og bein til kryping, og står og vugger litt før hun legger seg ned. Viktigste er at hun tar det i sitt eget tempo :)

Her også!! Står i krabbeposisjon og kjefter mens hun ser på hendene sine
Spennende å se når hendene tenker å lye :P

Blir 6 måneder på fredag, er nok yngste julibarnet da han ble august ;) men han krabber ikke. Spreller og holder på, men forflytter seg kun ved å snurre som klokken eller rulle.

Han har krabbet et par skritt, ellers så går det i full fart med åling. Står og i krappestilling titt og stadig.

Ser ut som jeg må vente en stund på krabbing selv om jeg krabber mye rundt han for å vise hvordan :P han ruller rundt overalt foreløpig :)

Hihi.. i dag dro hun seg opp på alle fire og flyttet omsider beina litt frem, men hendene hang ikke etter og plutselig var armer og bein nesten oppå hverandre :p hun la sg elegant ned å freste avgårde som den superkjappe ålen hun er :p bedre lykke neste gang :)

Back
Topp