kr.sand Glad i forumet 30 Jan 2006 #2 ja, det skal jeg faktisk, når paraceten begynner å virke. lager med melkesjokolade inni[:D] vil du ha? [:)] og så håper jeg å begynne på ordentlig bolle innen et år. Og sjefen har blitt mer medgjørlig på den tanken etter jeg tilbudte han nytt golfsett[:D]
ja, det skal jeg faktisk, når paraceten begynner å virke. lager med melkesjokolade inni[:D] vil du ha? [:)] og så håper jeg å begynne på ordentlig bolle innen et år. Og sjefen har blitt mer medgjørlig på den tanken etter jeg tilbudte han nytt golfsett[:D]
EserehT Gift med forumet 30 Jan 2006 #3 ja det er klart jeg vil ha:)) nam nam glede meg... hehe det er bra han har blitt på gli:) utrolig hva ting kan gjøre med menn[:D]
ja det er klart jeg vil ha:)) nam nam glede meg... hehe det er bra han har blitt på gli:) utrolig hva ting kan gjøre med menn[:D]
kr.sand Glad i forumet 30 Jan 2006 #4 hehe, ja, det er ikke så mye som skal til, hehe. Ja, dere får hoppe litt i loppekassen så spretter han nok ut snart. [:D]
hehe, ja, det er ikke så mye som skal til, hehe. Ja, dere får hoppe litt i loppekassen så spretter han nok ut snart. [:D]
EserehT Gift med forumet 30 Jan 2006 #5 du får vekken da vettu. sette deg oppå`n [:D] så kommer den nok ut, kanskje
EserehT Gift med forumet 30 Jan 2006 #6 hmm hehe syns jeg ser det for meg[8|]... men vekk han da så han kan gnikke på deg litt... vil ha noen fler å heie på[:D]
hmm hehe syns jeg ser det for meg[8|]... men vekk han da så han kan gnikke på deg litt... vil ha noen fler å heie på[:D]
EserehT Gift med forumet 30 Jan 2006 #7 ja men da må ha bare komme hjem om du kjenne noe er på gang vettu:) begynn gnikkingen nå, så kanskje han ikke kommer seg på jobb...[:D]
ja men da må ha bare komme hjem om du kjenne noe er på gang vettu:) begynn gnikkingen nå, så kanskje han ikke kommer seg på jobb...[:D]