Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei.. Noen som har tatt permanent før?
Jeg har så lyst på litt krøller... eller mer korketrekkere[:)]
har ikke lyst å se ut som en sau!
men litt sånne korketrekkere.. litt fall.
men hva er priser på dette? og blir det bra?
noen som har noe erfaringer der?
Ja jeg tok for noen år siden. Nå kommer det jo litt an på hårtype osv, men anbefaler deg å gå til ei som har lang erfaring med sånt.
Jeg ville ha flotte korketrekkere i håret mitt. Hadde det perfekte bildet i hodet mitt om hvordan det skulle bli, men jeg så ut som en sau på to ben etterpå! Jeg betalte vel 1000 kr for dette. Du skal vite at permanent sitter veldig godt.. er du uheldig må du mest sannsynlig klippe det bort...
Men lykke til.. håper ditt blir bra!
har ikke tatt selv, men ville gjøre det en gang i tia ,så gikk til frisørn da... hun sa at jeg ikke fikk lov fordi dett er så sterkt og at det kom til å ødelegge håret mitt!!!
hun ville heller ta en hårkur på håret mit!!!(trodde selv at jeg hadde sterkt og ganke sundt hår)
hadde ei venninne som tok ,og hun angra på det ,bare fint i begynnelsen-når det begynner å vokse er det jo slett oppe og krøller nederst....blir vel ikke så fint[8|]
nå vet jo ikke jeg hvilken hårtype du har-men tror jeg vile tenkt meg om--
men,hvis du velger å gjøre det håper jeg det bli bra!!! er jo veldig fint m krøller da[:)]