krølle

MinniMe

Elsker forumet
ånei....feil på siden!!!![&o][&o][&o]
 
 
 
hehe....spør sikkert dumt nå men har aldri væt på grand canaria..
men hvor ligger flyplassen??? ehheh...er det langt å kjøre til de forskjellige plassene???
 
ikke langt nei men prøver og ringe de nå for jeg har ikke lyst til og ha lillgutt i bil der nede, max buss fra fly plass..
 
vi kommer til og bestille nå.
 
bli med da...
 
ORIGINAL: MinniMe

ikke langt nei men prøver og ringe de nå for jeg har ikke lyst til og ha lillgutt i bil der nede, max buss fra fly plass..

vi kommer til og bestille nå.

bli med da...

 
er med..[:D] når reiser dere??
vi er kresne på hotell da...hihi...
 
dette ble det:)
 
http://startour.no/Resorts/Travel.aspx?id=16700&cat=2|256&entry=7&dest=12&city=15&type=cd&hotel=1692&WT.mc_id=
 
19 ja- 26 jan...
 
ca 10000, bahia feliz blue village het detn familienes favoritt hotell sa ho bare...
 
det var to rom igjenn, ho kunne holde det av en liten time og fikk direkte ner hvis dere vil ha det..hehe
er helt i hun dre jeg nå
 
åjåjåj....19 januar var litt fort...
faen...sksal ringe sambo...han er ikke hjemme..eheheh
hvor på grand canaria er det???
 
i maspalomas.... prøv denne linken
 
 http://startour.no/Resorts/Travel.aspx?id=16700&cat=2|256&entry=7&dest=12&city=15&type=cd&hotel=1692&WT.mc_id=
 
 
åååå gleder meg såååå nå....
 
[:@][:@][:@][:@][:@]en feil har oppstått står det bare på linkene.....
sambo var på vei hjem, måtte snakke om d da sa han..hehehehehe
 
finner ikke det hotellet NOEN plass jeg ja....[&o][&o]
 
monte feliz het det vist... ups hehe
bet ligger i bahia feliz[8|]
 
åj..det var fint da...
prøver å smøre samboer her..hihihi...han sier de har tatt på seg så masse på jobben, at han ikke kan ennå....ååhh..hadde vært gøøøøy..
 
hihi nå er den booket...
 
jiiiiiiiiiiiiiiippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
 
ORIGINAL: MinniMe

hihi nå er den booket...

jiiiiiiiiiiiiiiippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

 
helvete da!!!!! hehe..sorry språket..
æ vil å....
 
vet du hvor langt det er fra der dere skal være til las palmas???? frister mest å reise dit..
 
husker ikke[:)]men tror ikke det er så langt for fly plasen er jo der og det var ikke langt å kjøre derfra sa ho
 
Back
Topp