Krøll!!

Lisemor_

Forumet er livet
hva er dette for slags tid å være oppe på i din tilstand?
foreslår at du går og får deg litt skjønnhetssøvn! [;)]

er jeg liksom ikke sjønn nok?????
sitter å gjør litt kontorarbeid slengnde på sofan...hihih...når eg først blir kvitt alt det jeg hadde før med salongen har jeg en mann som tror jeg har all verdns tid til han sitt firma..hehe..men det e bare noe reginger...ikke noe stress..

duda?? fått hørt noe om jobben?[:)] åffer eddu ikkje på msn?? høne..

for da er det bare så mange som vil prate med meg [8D][8D][8D][8D] popp vettu!

Har vært i Perfect Home-party ikveld og finnes ikke trøyt!  Litt dumt i og med at distirksjefen kommer imorgen, og BØR være opplagt [&:]

gjør du kontorarbeid for Robbie?? (Hihi, kaller du han det?) Det tror jeg nok jeg hadde kaldt min mann [8D] hvis min mann hadde hett det din mann heter.

Anywaaaay.... Har ikke hørt en dritt [X(][X(][X(][X(][:'(][:'(][:'(][:'(] ååååe!
Jeg gir de to uker før jeg ringer å maser på de! (hvis jeg tør det da[8D])

Hvordan er formen? Ædukke trøyt?

[:D][:D]ekkje så trøyt nå..venter på en maskin med tøy som jeg må henge opp..åsså sengetøyet i tørketrommelen..har faktisk vært litt effektiv idag!!! stress  være husmor..hehehehehe

eddu inbilsk eller??? tror du såå mange vil snakke mde deg liksom??

fkdu kjøpt noe på party eller??
kaller han IKKE for robbie...hhahahahaha nooo way!!!!!
jaa...du tør å rnge når det er gtt 2 uker.du e jo så tøff atte..[8D][8D][8D][8D]

woooow! effektiviteten selv!! nå er nok Robbie fornøyd med deg. ååå, det SYNS jeg du skal kalle han altså! [8D] noe så fengende! hihiih

ja kjøpte en lysestake til taket. den i provance seien.
åååå, jeg vil bli trøtt! kanskje jeg skal ned å prøve å sove.. uff. er jo opp om 6,5 timer! [:o][:'(] 
natti natt.. min skatt.

hahah...effektivtet sa du= har hatt heeeeele dagen på meg!!! men gjør det seent på kvelden!!
idag har robbie montert ronsestativ i hagen..så da kan selma og filip kose seg hvis dere svipper innom når dere e på hytta..hihihi....hint..host..kremt...

du skal opp om 6.5 time ja...jobb imårra på deg og? åssen dager har du fri egentlig?
natti natt min skatt...

skule visst si fra mr williams her at robbie var UAKTUELT!!!! hhihih...

jammen det er sånn det skal være! Arbeid er best under press! [;)] 
har fri annenhver onsdag og annehver lørdag og søndag. så 3 dager på 2 uker. kjiiipt [:'(]
dudda?

ja, vi må jo komme innom når vi er på Marinan. [8D] skal se etter et hus med ronsestativ og en særdeles nydelig arkitekttegnet hage. Ja, forresten hvordan går det med hagen? Ferdig??

Back
Topp