Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det er den der jeg ofte tar med offshore siden det er litt enklereJeg bruker denne nå, og Idoform Travel melkesyrebakterier.De er det eneste som har fungert for min irritable tarm så langt, men tror jaggu jeg skal prøve den du nevner nå!
Vis vedlegget 477244
Jeg bruker også denneJeg bruker denne nå, og Idoform Travel melkesyrebakterier.De er det eneste som har fungert for min irritable tarm så langt, men tror jaggu jeg skal prøve den du nevner nå!
Vis vedlegget 477244

Håpløst
Jeg tar trankapsler rett før jeg legger meg, så slipper jeg å ha sure oppstøt med ettersmak av tran! Det fungerer for meg, har du prøvd det?Jeg «tåler ikke» trankapsler/omega 3. Blir så kvalm og uvel hele dagen av det…
Jeg tar nå siste rest av Nycoplus Gravid (store piller!). Satser på å fortsatte med vanlig multivitamin fra Vidi pluss (som har 400 mikrogram folsyre). Tar jerntabletter i tillegg fordi jeg trengte det hele forrige graviditet.
Jeg blir kvalm av multivitaminer også da.Håpløst
![]()

Jeg tar også alt av vitaminer rett før jeg legger meg for å sove! Eneste måten å unngå at de kommer opp igjen på!Jeg «tåler ikke» trankapsler/omega 3. Blir så kvalm og uvel hele dagen av det…
Jeg tar nå siste rest av Nycoplus Gravid (store piller!). Satser på å fortsatte med vanlig multivitamin fra Vidi pluss (som har 400 mikrogram folsyre). Tar jerntabletter i tillegg fordi jeg trengte det hele forrige graviditet.
Jeg blir kvalm av multivitaminer også da.Håpløst
![]()
Takk for tips, men da våkner jeg opp midt på natten av sure oppstøt…Jeg tar trankapsler rett før jeg legger meg, så slipper jeg å ha sure oppstøt med ettersmak av tran! Det fungerer for meg, har du prøvd det?![]()
Har klart å unngå sure oppstøt ved å konsekvent bare sove på venstre sideTakk for tips, men da våkner jeg opp midt på natten av sure oppstøt…
Multivitamin klarer jeg å holde på da, og jeg spiser bra med fisk ellers (makrell i tomat bl.a)![]()
Hvis ikke hadde jeg hatt samme problem som deg er jeg meget sikker påJeg tar også denneVis vedlegget 477246Har tatt denne i 2 år istrekk nå. Inneholder både jern, D-vitamin, B12 (for å klare å ta oppfolat) og omega 3

Nei, man blir satt i en veldig lang karantene når man er gravid. Lurer på om det var 1 år etter fødsel eller noe sånt noe. Er også blodgiver og har vært i karantene siden jeg var gravid i sommer.Bruker nycoplus gravid, og så tar jeg d-vitamin og jern i tillegg da jeg har lite d-vitamin (som alle andre nordmenn), og lite jern pga har vært blodgiver i flere år. Tror ikke man kan gi blod når man er gravid, så da tar nok jernet seg kjappere opp fremover![]()
Da var det som jeg tenkte. Har ikke gitt blod siden Aug/Sept og tenkte ikke på å spørre ifbm graviditet. Greit å vite da. Man skal ikke gi blod når man ammer heller da sikkert? Siden karantenen er 1 år etter fødsel?Nei, man blir satt i en veldig lang karantene når man er gravid. Lurer på om det var 1 år etter fødsel eller noe sånt noe. Er også blodgiver og har vært i karantene siden jeg var gravid i sommer.
Det kan hende. I så fall er det jo kanskje noen som ammer litt lengre enn 1 år ogsåDa var det som jeg tenkte. Har ikke gitt blod siden Aug/Sept og tenkte ikke på å spørre ifbm graviditet. Greit å vite da. Man skal ikke gi blod når man ammer heller da sikkert? Siden karantenen er 1 år etter fødsel?

Blander meg litt inn her jeg! Man må vente minst 12 mnd etter fødsel før man kan være blodgiver igjen! Det er fordi kroppen skal ha kommet seg etter graviditet, fødsel og morsmelken skal ha stabilisert seg. Man skal ikke donere blod hvis man fullammer, men de fleste gjør ikke det etter 12mnd. Graviditet og ammingen tar mye jernDet kan hende. I så fall er det jo kanskje noen som ammer litt lengre enn 1 år også![]()