Kosttilskudd

Gikk på Nycoplus sin gravid multivitamin, men jeg blir så innmari kvalm av de. Har derfor kuttet de ut og kvalmen er borte. Tar nå bare folat.
Tenker å begynne å ta multivitaminen igjen senere.

Gikk på Nycoplus sin gravid multivitamin, men jeg blir så innmari kvalm av de. Har derfor kuttet de ut og kvalmen er borte. Tar nå bare folat.
Jeg kan bli kvalm om jeg tar multivitamin på tom mage. Et tips kan være å ta det sammen med/etter mat, om du ikke har prøvd det :)

Jeg tok de sist og helt enig i at de er skikkelig fæle:hungover:. Jeg gikk over til et annet merke og det hjalp veldig sist, lurer oå om de var grunnen til at jeg kastet opp sist, er kvalm nå også men ikke kastet opp, denne runden har jeg holdt meg laaasngt bort fra de.

Tar folat og omega 3, skal bytte til sånne som er tilpasset gravide så fort jeg er tom:)

Tar Triobe (B6 + B9 (Folat) + B12) og omega 3

Oppdaget at det er folat i omega 3-kapslene jeg tar, så ble plutselig bekymret over at jeg rett og slett får i meg alt for mye (tilsammen blir det 1200 mikrogram)

Har heldigvis legetime tidlig neste uke, og blodprøveresultatene mine kommer nok ila uka, tenker jeg, så da kan jeg jo se det selv også.
Fikk svar fra legen (og blodprøvene) om at jeg bare skulle fortsette med Triobe + omega3 + D-vitaminer. Så da blir det ikke spesial-vitaminer men å fortsette med disse for min del. Og nå har jeg kjøpt inn så jeg har leeeeenge også.

Jeg tar folat og D-vitamin. Resten har jeg fine verdier på siden vi i utgangspunktet er flink til å spise variert og spiser mye grønnsaker og fisk (takket være allergier, intoleranser og en guttunge som har fiskekaker som livrett :hilarious:).

Tar Nyco plus

Tar de på kvelden og helst sammen med mat.
Var uheldig i helgen og tok de på tom mage og gikk tur etter på det endte ikke bra :sorry:

Back
Topp