Kosttilskudd

Prøverpåsøsken85

Elsker forumet
Hei.
Noen som har prøvd noen av disse?
Jeg har bestilt dem.. Skader ikke å prøve alt som kan prøves mens man venter..
Screenshot_20210114_142740.jpg

Skal man ta 4 stk hver dag? Mente det sto det..

man kan ta bra mye av det ja :) alt etter hvordan man føler seg :) jeg tar nå 2 stk for dag :) følg bare med på hvordan kroppen reagerer. For den gjør noe som skal stabilisere insulin nivået i kroppen eller hva det var. Jeg fikk matlysten tilbake iallefall (det trengte jeg) :)

man kan ta bra mye av det ja :) alt etter hvordan man føler seg :) jeg tar nå 2 stk for dag :) følg bare med på hvordan kroppen reagerer. For den gjør noe som skal stabilisere insulin nivået i kroppen eller hva det var. Jeg fikk matlysten tilbake iallefall (det trengte jeg) :)
Ok.. Regner med jeg får det i posten neste uke. Men er det noen som har følt at det har hjulpet mot å evt bli gravid?

jeg/vi prøver myo inositol nå å skal visstnok være dokumentert effekt :) både det å q10 i større doser. Jeg er oppe i 2 stk myo nå.

Spennende:) Kanskje det er noe jeg kan prøve ut mellom fryseforsøk. Vet du om det er dokumentert virkning kun for de med pcos?

Spennende:) Kanskje det er noe jeg kan prøve ut mellom fryseforsøk. Vet du om det er dokumentert virkning kun for de med pcos?

det stod på nett en plass om det, men husker ikke nå. Veldig usikker på med fryseforsøk, men under stimulering skal det visstnok være bra.

Back
Topp