Kosttilskudd

frupingvin

Elsker forumet
Sensommerbarna 2019
MayDay2021
Noen som bruker gravidpakken fra Lifeline Care? Den blå tabletten- skal den lukte skikkelig ekkelt? Brukte den pakken sist svangerskap også, men kan ikke huske at jeg reagerte såpass på lukten/smaken som nå så lurer på om det kan være noe galt med pakken jeg har kjøpt:bored:
Screenshot_20200913-220846_Samsung Internet.jpg
 
Jeg bruker denne og merker ingen lukt på min? H a lukter det? :wtf:
 
Noen som bruker gravidpakken fra Lifeline Care? Den blå tabletten- skal den lukte skikkelig ekkelt? Brukte den pakken sist svangerskap også, men kan ikke huske at jeg reagerte såpass på lukten/smaken som nå så lurer på om det kan være noe galt med pakken jeg har kjøpt:bored:
Vis vedlegget 335436


Min blå tablett lukter og helt grusomt. Så ille at jeg har måttet starte å ta den bl tabletten på ettermiddag istedet for morgen. Den kvalmen jeg har blir jo forsterka av den blå tabletten. :hilarious:

Jeg tenkte at det var fordi det var jerntabletten, men er jo helt merkelig at de ikke får laga den luktfri. :confused:
 
Ah, bra det ikke bare er meg:wacky: Jeg tar mine på ettermiddagen også, vil ikke risikere noe:hilarious:
 
Jeg går på disse nå, og de første 3 pakkene luktet/smakte ikke noe særlig, men på de nye pakkene både lukter og smaker den blå pillen helt forferdelig!
Godt å lese her at andre også har opplevd dette, litt redd de var gamle eller noe.. Men satser på at jeg kan fortsette med dem da :D
 
Back
Topp