Kosttilskudd

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Hva tar dere? Jeg har kjøpt meg lifeline care gravidpakken, men jeg sliter veldig med de! De er jo enorme, og man skal ta 4 stk hver dag :wtf:

Jeg tar omega3, folat og magnesium. Tok ikke mer sist heller. Venter til etter blodprøvene i uke 12, å evt kjøper jeg mer hvis jeg trenger :-)

Jeg måtte droppe de! Skal begynne å ta de igjen nå, når kvalmen har gitt seg. Var nok å ta folat de verste ukene, de er heldigvis bittesmå. :p

Nycoplus gravid er enda større:p Der er det 4 stk som er like store som den største i lifeline pakka:hilarious: Håpløst

Jeg tar multivitaminer fra Nycoplus og jerntilskudd, og så trikker jeg tran omtrent hver dag etter middag. Kunne aldri den gravidpakken utelukket jeg allerede da vi begynte å selge den på apoteket. De er svære og jeg sliter nok fra før av med å svelge tabletter.

Lifeline Care her også:hello De er store ja.. Har slitt med å få de i meg, men det hjalp å dele opp slik at jeg tar de litt spredt utover dagen. Legen min mente det var helt unødvendig, det var visst bare jod, folat og trankapslene som virkelig var nødvendig. Synes det er greit å vite at jeg får i meg det jeg skal ha, selv om jeg har et ellers sunt kosthold. Kunne sikkert ha spart de kronene, men pytt pytt! :hello2

Jeg tar nycoplus gravid. Synes det er greit å ta det nå som jeg spiser lite variert pga kvalmen. Men, ja, de er store!

Jeg tar omega 3 multivitamin, folat og kalsium Siden jeg lever etter tilsvarende dairyfree diett, baby min er allergisk og jeg ammer...

Jeg tar folsyre, jod og D-vitamin. Skal be legen sjekke jernlagrene mine på neste kontroll, burde kanskje ta jern i tillegg. Mannen min elsker å lage sunn mat fra bunnen av og vi spiser veldig variert hjemme, med mye grønnsaker, fisk osv., så jeg har aldri manglet noe annet enn folat og jern.

Jeg har også Lifeline Care gravid, men det er altså helt umulige å ta! Kjøpte dem før kvalmen kom :p

Jeg har måttet legge dem til side og kjøpe folat og jod separat i stedet. De er bittesmå, så det går lettere.

Tar folat og omega 3 hver dag, og multivitamin innimellom. Har sjekka på jodkalkulator, og ser ut som jeg får nok jod fra kostholdet.

Back
Topp