Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg tar multivitaminer fra Nycoplus og jerntilskudd, og så trikker jeg tran omtrent hver dag etter middag. Kunne aldri den gravidpakken utelukket jeg allerede da vi begynte å selge den på apoteket. De er svære og jeg sliter nok fra før av med å svelge tabletter.
Lifeline Care her også De er store ja.. Har slitt med å få de i meg, men det hjalp å dele opp slik at jeg tar de litt spredt utover dagen. Legen min mente det var helt unødvendig, det var visst bare jod, folat og trankapslene som virkelig var nødvendig. Synes det er greit å vite at jeg får i meg det jeg skal ha, selv om jeg har et ellers sunt kosthold. Kunne sikkert ha spart de kronene, men pytt pytt!
Jeg tar folsyre, jod og D-vitamin. Skal be legen sjekke jernlagrene mine på neste kontroll, burde kanskje ta jern i tillegg. Mannen min elsker å lage sunn mat fra bunnen av og vi spiser veldig variert hjemme, med mye grønnsaker, fisk osv., så jeg har aldri manglet noe annet enn folat og jern.