Kosttilskudd

Jeg tar vitamin-D og folat :-) også går jeg på Albyl-e og Crinone :-)

Jeg tar NycoPlus Gravid som inneholder folat og en del andre vitaminer samt omega-3 :) Men skal over til GraVitamin som inneholder omtrent det samme (litt annen sammensetning av multivitaminer).

Jeg har kjøpt en pakke som heter Lifeline Care Gravid på apoteket som skal inneholde alle vitaminer du trenger i første trimester.

Gravid-multivitaminer fra Nycoplus :)

Mama vitaminer jeg kjøpte i Polen når jeg var der. Omtrent samme som nycoplus sin, bare mye billigere.

8A90E25B-5EA3-47DB-A132-C819128864BA.jpegJeg tar denne, kjøpt på apoteket, synes den er veldig ok, alt man trenger, og har ingen problemer med at det smaker vondt eller at det er vanskelig å svelge. Lurer litt på hvor lenge jeg skal ta den, om jeg skal ta den resten av svangerskapet eller gå over til «vanlige» multivitaminer og omega 3 som jeg vanligvis tar etterhvert.

Blir så sykt kvalm og spyr av de gravid vitaminene og en del andre typer også.
Så jeg tar vitamin bjørner
Det er værtfall bedre en å ikke ta noe, å det har jeg ikke gjort før nå.
Tar også folat og D vitamin :)

+ crinone, predninsilon, klexane og minifom + tablett for halsbrann:angry4 men det er ikke vitaminer :)

Jeg tar folat og tran. Gynekologen sa at det var alt jeg skulle ta så lenge jeg spiste sundt og fikk i meg grønnsaker. Om jeg hadde problemer med å spise nok grønnsaker anbefalte han multivitamin i tillegg. Men kun hvis jeg ikke fikk i meg grønnsaker. For mye er ikke bra det heller.

Back
Topp