Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjekket verdier på vitamin D/b12/jern osv da? Mange mangler som kan gjøre deg slapp.Hvilke kosttilskudd tar dere? Finnes det noe som kan få opp energien?
Jeg fikk beskjed om å ta folat hele tiden og at det var en ny anbefaling. Men gjorde ikke det de to forrige gangene.Jeg fikk beskjed av legen om å stoppe folat etter 3. mndskal en egentlig fortsette å ta det?

Hm...da skal jeg begynne på 'an igjen! Takk for tipsJeg fikk beskjed om å ta folat hele tiden og at det var en ny anbefaling. Men gjorde ikke det de to forrige gangene.
Leser litt rundt nå og ser at noen anbefaler å ta hele svangerskapet i tillegg til ammeperioden. Mens andre sier at det ikke skal og bør tas lenger enn 3 mnd. Ikke lett å bli klok på egentligHm...da skal jeg begynne på 'an igjen! Takk for tips![]()
Her tar jeg Lifeline Care Gravid kosttilskudd.
Begynte med dette da jeg sluttet på p-pillen i fjor. Tar det daglig frem til fødsel. Skifter da til Lifeline Care ammende.
Inneholder; folat, høykonsentrert omega 3 (fiskeolje), vitaminer og mineraler fordelt på 4 kapsler/piller.
Vis vedlegget 170376
Den for ammende er nesten helt lik. Nytt nå er at den har folat også da det anbefales kvinner i fertil alder 18-60 år.
Prisen er den samme for disse to og jeg bruker å "hamstre" inn når de har kampanje på apoteket
Merkelig, fikk beskjed om å slutte på det etter 12 uker pga det er forbundet med kreftrisiko å ta over lengre tid?Leser litt rundt nå og ser at noen anbefaler å ta hele svangerskapet i tillegg til ammeperioden. Mens andre sier at det ikke skal og bør tas lenger enn 3 mnd. Ikke lett å bli klok på egentlig![]()