Frøken Kaos
Flørter med forumet
Jeg tar jo nycoplus gravid så får i meg nok folat derOm du ikke spiser tablettene så bør du i det minste spise folat i første trimester.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tar jo nycoplus gravid så får i meg nok folat derOm du ikke spiser tablettene så bør du i det minste spise folat i første trimester.
Jeg har ikke noen problemer med å svelge piller, men de hvite er rett og slett for store. Setter seg fast i halsen ofte :-( skjønner ikke at de som lager pillene ikke tenker på det selv.Bruker brettet fra LifeCare jeg og. Sliter også med den store hvite! Veldig rart, for forrige gang enset jeg det nesten ikke engang, men nå er den en stor kamel å svelge
Men må innrømme at jeg ikke er like flink som forrige gang, så har litt dårlig samvittighet..
Ja de et desverre store de også, men mindre enn den svære hvite i den andre pakkenKjøpte en pakke med nycoplus mamma nå, men synes forsåvidt de omega pillene var lovlig store også..
Ja de et desverre store de også, men mindre enn den svære hvite i den andre pakkenjeg syns de burde ha tatt hensyn til at gravide et ofte kvalme og ikke bare bare kan svelge en elefant pille
![]()
Jeg har ikke prøvd nycoplus mamma, bare nycoplus gravid. Har bestilt 2 esker siden jeg fant dem billig på nett så håper de er bedre. Nå gruer jeg meg hver morgen til den pillen.Ja den store hvite er jo helt ubrukelig når det kommet til størrelse... Men Har greid å presse den ned til tross for kvalme og brekninger...![]()
Litt bedre med de omegapillene i den andre eska, og så er de glatte... Hjelper på det også![]()
Jeg har ikke prøvd nycoplus mamma, bare nycoplus gravid. Har bestilt 2 esker siden jeg fant dem billig på nett så håper de er bedre. Nå gruer jeg meg hver morgen til den pillen.
Eg tar folat og d-vitamin(omega 3). Starta på multivitamin, då apoteket anbefalte det, men fekk streng beskjed om å kutte det ut av fastlegen. Det var visst bevist at jern KUNNE gjere noko skade på fosteret om ein fekk for mykje av det. Pga. ikkje hadde jernmangel, måtte eg slutte på multivitaminen..
Eg og trudde at multivitamin innehaldt såpass lite jern, at det ikkje hadde noko å seie. Eg hadde tatt blodprøver veka før, og hadde normalt jernnivå, og då sa legen at så lenge eg tok folat og d-vitamin, var det andre unødvendig. Ho sa i alle fall at eg burde halde meg unna tab. med jern i.Multivitaminer inneholder for lite jern til at det er skadelig for barnet. Men gravide bør ikke spise jerntilskudd alene uten å ta blodprøve først da dosen er høyre og kan føre til søliaki hos barnet. Multivitaniner holder seg lang innenfor hva som er trygt på alle tilskuddene og er trygge å spise![]()
på pakka mi, stod det at tab. inneholdt jernMen inneholder multivitaminer vanligvis jern? Jeg tok multivitamin forrige svangerskap, og gikk på jern tabletter i tillegg, fikk aldri høre noe om at multivitamin inneholdt jern da. Ikke så greit å hvite hva man skal tang ikke gitt :/