Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nycopluss mamma er uten folat og skal taes fra 2 trimesterJeg tar gravitamin,men fikk beskjed av fastlegen å slutte med disse når 2.trimester starter. For er kun de første 3 mnd man skal ha 400mg folat. Å heller ta vanlig multivitamin i stedet. ( i følge min fastlege)
Å samma her eg sliter me de vite store og.Jeg har spist nycoplus gravid og testet en måned med lifecare. Synes pillene er for store i lifecare så kommer til å gå over til nycopluss mamma om 2 uker da man skal spise de allerede fra 2 trimester og ut ammeperioden. De har piller som er lettere å svelge ellers er de like med lifecare. Brekker meg hver gang jeg skal svelge den svære hvite nå :-(
Derfor bytter jeg tilbake til nycopluss mamma når de er tomme. Ingen vits i å lide seg gjennomÅ samma her eg sliter me de vite store og.
Tror eg ska hellre prøva på den og.Derfor bytter jeg tilbake til nycopluss mamma når de er tomme. Ingen vits i å lide seg gjennom![]()
Om du ikke spiser tablettene så bør du i det minste spise folat i første trimester.Jeg tar nycoplus gravid og vitaminbjørner. Sliter veldig med å svelge tabletter pga kvalmen, så legen sa at vitaminbjørner var et greit alternativ![]()