Kosttilskudd

Amber

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Hva tar dere av kosttilskudd, om dere tar noe?

Jeg holder meg foreløpig til folsyre, og tran de dagene jeg klarer det. Men jeg har forstått at kalsium er viktig blant annet, og det får jeg for eksempel ikke i meg særlig mye av. Alt jeg spiser/drikker av meieriprodukter kommer i retur. Bør det da erstattes av piller kanskje? :rolleyes:

Tar ikke folsyre lengre. Nå tar jeg tran og biovitv:)

Tar kun det der gravid kosttilskudd pakken du får på apotek :)

Tar kun det der gravid kosttilskudd pakken du får på apotek :)

Jeg har kun sett den pakken som det står at du skal ta i første trimester eller om du prøver å bli gravid. Har gått innom alle apotekene jeg har kommet over for å se om de har til 2. og 3. også :P

Jeg tar en multivitamin tabelett nå og da :-) sliter med å få i meg nok jern, har jernmangel etter en uke uten tabeletter :-/ også må jeg vell begynne med tran snart (har vært helt uaktuelt frem til nå) :-)

Jeg tar en multivitamin tabelett nå og da :) sliter med å få i meg nok jern, har jernmangel etter en uke uten tabeletter :-/ også må jeg vell begynne med tran snart (har vært helt uaktuelt frem til nå) :)

Tran har stort sett vært uaktuelt for meg også, kommer fort opp igjen. Legen mente det ikke var så nøye å ta trankapsler/D-vitamintabletter om man ikke får i seg the real deal, men jeg vurderer å se om jeg får litt mer energi av det. En ting er i hvert fall sikker, og det er at "kostholdet" mitt nå, det strekker ikke til!

Den siste uken har jeg kastet opp alt så må prøve på igjen nå!

Back
Topp