Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg prøver å ta gravid/ammekosttilskudd fra apoteket, men pillene er så store at jeg glemmer de liksom litt med vilje, fordi jeg brekker meg bare hver gangmen grønnsaksbjørner tar jeg
også prøver jeg å ta tran
![]()
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg vet! De var ikke så store for 6 år siden! Men du kan ikke ta både de + grønnsaksbjørner da, det blir for mye av noen av vitaminene som ikke er vannløselige.
Sent from my iPhone using BV Forum
Ok. Det som irriterer meg er at tran inneholder a og e vitaminer så man kan ikke ta annet kosttilskudd ved siden av. Og andre typer omega3-piller lukter og smaker pyyyyton (vil ikke ta noe som er produsert på råtten fisk inutlandet)Jeg vetmen er så dårlig på å ta de gravidpillene, tar de sånn 1 gang i uka (om ikke sjeldnere)
så prøver hvertfall å få i meg Bjørnene
selv om de lukter helt pyton
![]()
Sent from my iPad using BV Forum
Ok. Det som irriterer meg er at tran inneholder a og e vitaminer så man kan ikke ta annet kosttilskudd ved siden av. Og andre typer omega3-piller lukter og smaker pyyyyton (vil ikke ta noe som er produsert på råtten fisk inutlandet)
Hvilke multivitaminer er det?Tar omega3 kapsler og multivitamin uten a og d vitaminer siden de er i omega'n![]()
Jepp. Glad for vitaminbjørner når det stod på som værst her.Tar gelefisk og vitaminbjørner.. Mest fordi det er ikke så ekkelt å kaste opp igjen
Takk. Men hva med e-vitamin, inneholder den det? For D-vitamin gjør det ikke noe å få for mye av...
Skal sjekke når jeg kommer hjem, er på middag til svigersTakk. Men hva med e-vitamin, inneholder den det? For D-vitamin gjør det ikke noe å få for mye av...