Kosttilskudd?

4 Diamanter

Medlem siden 2007
Tar dere det?
Jeg tar folat og omega 3 multi.under første svangerskapet brukte jeg ingenting :confused:

Jeg tar folat, omega 3 kapsler, jern og vitamin D. Jern fordi jeg generelt har litt for lite og vitamin D fordi det er vinter :) Begge deler trenger jo gravide litt ekstra av :)

Jeg tar multivitaminer, zink, c-viamin, jern, b-vitaminer, folat, tran og caligran forte, og B12 hver 3 måned. Dette pga vektoperasjon for ca 10 måneder siden. Sist gang tok jeg folat og tran.

Jeg tar folat og tran. Så tar jeg b-vitamin fordi jeg har hørt at b6 skal hjelpe mot kvalme (kan ikke si jeg merker noe forskjell). Og så tar jeg kalsiumtabletter fordi jeg har sluttet å drikke melk fordi det gir for høyt blodsukker hos meg denne gangen :/

Tar folat og tran, og lurer på om jeg bør begynne på kalsiumtabletter i tillegg. Jordmor sa jeg burde drikke minst 3 glass med melk og 2 skiver med ost (eller andre produkter med kalsium), men jeg er ikke i nærheten en gang... Drikker kanskje ett glass melk og spiser 1 yoghurt til dagen, men det er det.... :(

BV app on iPad

jeg tar egentlig omega 3, folat og multivitamin.. sånn pakke for gravide. men jeg klarer nesten ikke svelge de, blir så dårlig av det... så har vært lite vitaminer her den siste tiden... :-/

Jeg tar folat og jernpiller. Skal begynne å ta sånne vitamin gummibjørner og ^^

Trankapsler, calsium, b12 sprøyter og multivitamineral. Hadde jeg planlagt å bli gravid, hadde jeg tatt folat ogsp, men nå er ejg litt for sent ute med det :p

Tar den gravidpakka. Der er Den daglige dosen 2 omega 3, 1 folat og 1 blåbær. Tar i tillegg D vitamin da kroppen min var tom for det..

tar egentlig folat, omega 3/6 multivitamin og ekstra c-vitamin for å maksimere jernopptaket, men siden formen er som den er, så konsentrerer jeg meg om å få ned folaten :P

Kjempe flinke alle sammen! Det stinker av omega 3 en jeg tar ,holder pusten når jeg tar de og tenker på noe kjekt i det jeg svelger,så holder jeg pusten helt til andre slurk da forsvinner den ekle smaken uten at jeg får smakt på den.hadde jeg ikke gjort d på den måten hadde jeg ikke fått det i meg.

Trankapsler, calsium, b12 sprøyter og multivitamineral. Hadde jeg planlagt å bli gravid, hadde jeg tatt folat ogsp, men nå er ejg litt for sent ute med det :p

Selv om du ikke har tatt folat før du ble gravid, så anbefaler de at du begynner med det når du finner det ut, og fram til 12 uker. Iallefall det jeg fikk beskjed om. :)

Selv om du ikke har tatt folat før du ble gravid, så anbefaler de at du begynner med det når du finner det ut, og fram til 12 uker. Iallefall det jeg fikk beskjed om. :)

Har fått omvendt beskjed :o Folaten virket ikke sånn som den burde hvis man tar den så sent. Derfor anbefalte de at man tok det en stund før man ble gravid. Helst så fort man prøvde på å få barn.. Blir helt surrete til tider jeg, når det er så mye forksjellig som blir sagt.

Back
Topp