Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man måler jern på rutine blodprøvene som tas rundt uke 12Jeg klarer ikke de gravid-pakkene med vitaminer. Den lukten av tablettene tar heelt knekken på meg. Blir kvalm av tanken. Har dere tatt blodprøver osv. for å finne ut hvilke vitaminer m.m. dere skal ta? Jeg klarer ikke å huske hva jeg tok sidt, utenom folsyre. Kan det stemme at jeg har tatt jerntilskudd i tillegg? Jeg må vel kanskje få meg en jordmor/legetime snart..
Tok blodprøver i uke 12 og fikk beskjed om å starte med jerntilskudd i uke 18 sistJeg klarer ikke de gravid-pakkene med vitaminer. Den lukten av tablettene tar heelt knekken på meg. Blir kvalm av tanken. Har dere tatt blodprøver osv. for å finne ut hvilke vitaminer m.m. dere skal ta? Jeg klarer ikke å huske hva jeg tok sidt, utenom folsyre. Kan det stemme at jeg har tatt jerntilskudd i tillegg? Jeg må vel kanskje få meg en jordmor/legetime snart..

Åååå, jeg er helt enig angående gravid-pakkene. Helt grusom lukt, hjelper jo ikke på når man er kvalm fra før av, satt akkurat i går å klagde til mannen på det, for hadde noen igjen fra forrige gang som jeg har begynt å knaske i meg. Skulle ønske det fantes gravid-vitaminbjørner eller noe.Jeg klarer ikke de gravid-pakkene med vitaminer. Den lukten av tablettene tar heelt knekken på meg. Blir kvalm av tanken. Har dere tatt blodprøver osv. for å finne ut hvilke vitaminer m.m. dere skal ta? Jeg klarer ikke å huske hva jeg tok sidt, utenom folsyre. Kan det stemme at jeg har tatt jerntilskudd i tillegg? Jeg må vel kanskje få meg en jordmor/legetime snart..
Gravid-vitaminbjørner er drømmen!Åååå, jeg er helt enig angående gravid-pakkene. Helt grusom lukt, hjelper jo ikke på når man er kvalm fra før av, satt akkurat i går å klagde til mannen på det, for hadde noen igjen fra forrige gang som jeg har begynt å knaske i meg. Skulle ønske det fantes gravid-vitaminbjørner eller noe.