Oktoberjenta
Elsker forumet
450 tror jeg. Frokost, lunsj og frukt/brød hver dag. 3 ganger med varm mat i uken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får de ikke servert noe hele dagen??? Fra bhg sin side altså..Ingenting, og de får ingenting...
Nei, gikk fra å få tre måltider daglig, til å måtte ha med alt selv.Får de ikke servert noe hele dagen??? Fra bhg sin side altså..
I all verden :-( Synes det er rart i bhg alder at det skal måtte være sånn. .. En ting er skolen liksom... Men så mye ekstra for foreldrene da!! Og tenker på de kanskje litt mer ressurssvake damiliene og, så ender barna opp med måltider som ikke holder mål :-(Nei, gikk fra å få tre måltider daglig, til å måtte ha med alt selv.
Ja, er litt delt egentlig jeg. Synd hvis noen barn får dårlig mat med seg, men jeg syns også at maten de hadde var ganske stusselig, lite variasjon, lite frukt og grønt. Litt jobb med matpakkelaging, men nå får de hvertfall mer variasjon og grønt til hvert måltid.I all verden :-( Synes det er rart i bhg alder at det skal måtte være sånn. .. En ting er skolen liksom... Men så mye ekstra for foreldrene da!! Og tenker på de kanskje litt mer ressurssvake damiliene og, så ender barna opp med måltider som ikke holder mål :-(
Jeg synes ungene mine spiser bedre om jeg lager maten, enn om bhg gjør det. Synd at det skal være slikJa, er litt delt egentlig jeg. Synd hvis noen barn får dårlig mat med seg, men jeg syns også at maten de hadde var ganske stusselig, lite variasjon, lite frukt og grønt. Litt jobb med matpakkelaging, men nå får de hvertfall mer variasjon og grønt til hvert måltid.