Kosthold..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Åssen er det med dere? Er dere flinke til å spise sunt, og ta omega 3 og sånt? Har ikke vert så flink jeg, men har virkelig tatt meg sammen nå da.. Jeg var veldig dårlig form i begynnelsen, og spiste jo dermed bare det jeg hadde lyst på for å få noe i meg i det hele tatt.. Så har vert veldig lett å bare gi etter for lystene liksom..

Jeg er flink til å ta vitaminene mine ja.
Blir fort sliten for tida så det blir ikke brukt så langt tid til å lage sunne middagsretter lenger. Den lettvinte løsningen blir nok brukt alt for ofte.
Klarer å holde det meste av snopen til helga, men det skeies nok ut en gang iblant.
Er veldig flink til å drikke mye vann ihvertfall.

jeg tar vitaminene mine, men kunne nok spist mer salat. Har mye grønnsaker i gryteretter og slikt da. Nå har jeg skaffet meg masse fukt og grønt (hvis vi ser bort fra isen da [8|]) Spiser sjokolade nesten hver dag. Drikker mye vann og te hele tiden. Prøvene mine hos jm er alltid fine. Blodtrykket mitt var veldig høyt i går, men da var jeg superstressa og redd og var på sykehuset så det er kanskje ikke så rart... Man kan sikkert alltid bli flinkere

Er altforlite flink å drikke vann jeg.. [8|] Men i perioder er jeg veldig flink igjen.. Jeg tar bare omega 3 da, for jordmor sa at det var nok..
Tror kanskje at jeg er blitt mer obs på dette med vekt og sånn etterhvert som magen blir mer tydelig.. [:)] Vil jo gjerne spise så sunt jeg kan for ungen sin del og.. [:D]

maten jeg spiser er sunn nok - spiser fisk minst tre dager i uka, mye grønnsaker og frukt, og grovt brød... jeg spiser bare for mye av det... og så hiver jeg iskrem og sjokolade innpå innimellom. Tar også omega-tre hver dag, men ikke noe mer vitaminer.. tror ikke det er nødvendig.

Jeg lever ganske sunt....tar omega3 og collette kosttilskudd hver dag.Men dette gjorde jeg også før ble gravid. Det eneste jeg har dårlig samvittighet er Pepsi max.........klarer ikke la være....
Føler meg sunn nå..Er VELDI sunn når jeg ikke er gravid.hehe.Men nå lever jeg sunt, men har lettere for å skeie ut enn før. Vil jo kose meg litt ekstra i denne fine tiden[:)]

Kostholdet mitt har vært grusomt dårlig den siste tiden; jeg hiver innpå med brus og har ikke spist ordentlig middag på snart en uke. Det begynner å merkes på fordøyelsen nå. Jeg har rett og slett fått litt dilla på brus....[:o] Heldigvis virker det som om kroppen ellers sier i fra når jeg må fylle på med vann. Det rare er at jeg var mye flinkere til å spise frukt, grønt og mager mat før jeg ble gravid; nå vil visst kroppen har bare drittmat. Må skjerpe meg!

Back
Topp