Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eneste jeg har sett er at man bør kjøle ned risgrøten raskt så ikke riskremen blir dårlig. I melk og ris vokser jo bakterier veldig raskt!Fint å ha en tråd der vi kan dele kunnskap/observasjoner/tanker og råd om mat under svangerskapet
Noe av julemat man burde unngå?
Noe man kan spise som hjelper mot kvalme?
ooh, da legger jeg den død taakk!!Det ser ikke ut til å være noe problem Vis vedlegget 451172
Kos degooh, da legger jeg den død taakk!!
Unngå fet mat, den blir vanskelig i julaIkke spekemat, rått kjøtt, for mye lakris og spis mat med god holdbarhet
Mot kvalme: små og tettere måltider. Unngå kullsyre,sterk/fet mat
JaUnngå fet mat, den blir vanskelig i jula
Det går nok helt fint. Sannsynligheten for at det er farlige bakterier i akkurat det du spiste er liten. Det er jo veldig sjelden. Men lurt å ikke spise det fastUps spiste to pålegg med spekeskinke idag, glemte meg helt av
Ja absolutt skal ikke spise det mer, takk for betryggende ordDet går nok helt fint. Sannsynligheten for at det er farlige bakterier i akkurat det du spiste er liten. Det er jo veldig sjelden. Men lurt å ikke spise det fast
Spist komle til middag hos svigermor, og komlerester til kveldsmat veeeldig feit mat!
Åh det hørtes godt utSpist komle til middag hos svigermor, og komlerester til kveldsmat veeeldig feit mat!
Alt for godt. StappmettÅh det hørtes godt ut
Er du kvitt kvalmen du plagdes med for noen uker siden? Jeg er så sjukt kvalm sjøl, lurer på hvor tidlig jeg kan håpe at det gir seg uten at det er et dårlig tegn. Uke 8-9?Åh det hørtes godt ut
Endte opp på nærmeste legevakt for 1 uke siden og ble forskrevet resept på doksylamin/pyridoksin enterotab 10 mg. Tar 4 tabletter til dagen for å fungerer litt i noen timer, så den er der ennå Er 8+3 i dag!Er du kvitt kvalmen du plagdes med for noen uker siden? Jeg er så sjukt kvalm sjøl, lurer på hvor tidlig jeg kan håpe at det gir seg uten at det er et dårlig tegn. Uke 8-9?
Stakkars! Men du har lyst på mat?Endte opp på nærmeste legevakt for 1 uke siden og ble forskrevet resept på doksylamin/pyridoksin enterotab 10 mg. Tar 4 tabletter til dagen for å fungerer litt i noen timer, så den er der ennå Er 8+3 i dag!